itsærn Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nå har jeg en d-link Di-514 trådløs router på 11 Mbit. Begynner nå å bli lei hastigheten da jeg deler litt filer over nettverket, Har derfor tenkt å kjøpe meg ny router (kan også bruke et aksesspunkt). Jeg har internett på 2Mbit fra NGT og cayman 3351 router. Kommer til å bruke opp til 6 PCr trådløst med intels innebygde kort og to koblet med ledning. Hvilken router har best ytelse (hastighet i praksis og sendestyrke, har stort hus) og konfigureringsmuligheter til en grei pris? Helst under 800kr. (Skal ikke har 108Mbit trådløst) Takker for svar!! Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 3com har en grei sak til rundt 800kr INKL en usb dongle. De har den bl.a. på komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304347&cks=PRL Du kan selvsagt også få den uten dongle Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nå har jeg en d-link Di-514 trådløs router på 11 Mbit. Begynner nå å bli lei hastigheten da jeg deler litt filer over nettverket,Har derfor tenkt å kjøpe meg ny router (kan også bruke et aksesspunkt). Jeg har internett på 2Mbit fra NGT og cayman 3351 router. Kommer til å bruke opp til 6 PCr trådløst med intels innebygde kort og to koblet med ledning. Hvilken router har best ytelse (hastighet i praksis og sendestyrke, har stort hus) og konfigureringsmuligheter til en grei pris? Helst under 800kr. (Skal ikke har 108Mbit trådløst) Takker for svar!! Disse anbefaler jeg : WRT54G 695NOK. eller WRT54GS hvis du har lyst på best yttelse. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) 3com har en grei sak til rundt 800kr INKL en usb dongle. De har den bl.a. på komplett.http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304347&cks=PRL Du kan selvsagt også få den uten dongle AAAAAAAAAAAA! Få den USB dongelen vekk fra meg! Mitt lille utbrudd kommer av mange timer frustrasjoner over 3Com sin USB Officeconnect 11g som er det mest ustabile makkverket jeg har vært borte i. Men det var dog den forrige modellen (Ikke "compact"). Endret 8. juni 2005 av shabador Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 3com routeren er fin den, men USB saken er bare dritten.. styr unna. Lenke til kommentar
flyby Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 WRT54G routeren har fungert prikkfritt i 6 mnd nå. Meget fornøyd Cheers!! Flyby Lenke til kommentar
Inztigator Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 shabador Skrevet 08/06/2005 : 01:04 QUOTE (Kong Basse @ 07/06/2005 : 19:19) 3com har en grei sak til rundt 800kr INKL en usb dongle. De har den bl.a. på komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304347&cks=PRL Du kan selvsagt også få den uten dongle AAAAAAAAAAAA! Få den USB dongelen vekk fra meg! Mitt lille utbrudd kommer av mange timer frustrasjoner over 3Com sin USB Officeconnect 11g som er det mest ustabile makkverket jeg har vært borte i. Men det var dog den forrige modellen (Ikke "compact"). Fungerer fint inntil videre for meg den USB-"dongelen" faktisk Kjøpte den pakka Kong Basse snakker om, enkel å grei.. god signalstyrke også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå