Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken 54Mbit trådløs router, under 800kr?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg en d-link Di-514 trådløs router på 11 Mbit. Begynner nå å bli lei hastigheten da jeg deler litt filer over nettverket,

Har derfor tenkt å kjøpe meg ny router (kan også bruke et aksesspunkt).

Jeg har internett på 2Mbit fra NGT og cayman 3351 router. Kommer til å bruke opp til 6 PCr trådløst med intels innebygde kort og to koblet med ledning.

Hvilken router har best ytelse (hastighet i praksis og sendestyrke, har stort hus) og konfigureringsmuligheter til en grei pris? Helst under 800kr. (Skal ikke har 108Mbit trådløst)

Takker for svar!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg en d-link Di-514 trådløs router på 11 Mbit. Begynner nå å bli lei hastigheten da jeg deler litt filer over nettverket,

Har derfor tenkt å kjøpe meg ny router (kan også bruke et aksesspunkt).

Jeg har internett på 2Mbit fra NGT og cayman 3351 router. Kommer til å bruke opp til 6 PCr trådløst med intels innebygde kort og to koblet med ledning.

Hvilken router har best ytelse (hastighet i praksis og sendestyrke, har stort hus) og konfigureringsmuligheter til en grei pris? Helst under 800kr. (Skal ikke har 108Mbit trådløst)

Takker for svar!! :)

Disse anbefaler jeg : WRT54G 695NOK.

eller WRT54GS hvis du har lyst på best yttelse.

Lenke til kommentar
3com har en grei sak til rundt 800kr INKL en usb dongle. De har den bl.a. på komplett.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304347&cks=PRL

Du kan selvsagt også få den uten dongle

AAAAAAAAAAAA! Få den USB dongelen vekk fra meg!

Mitt lille utbrudd kommer av mange timer frustrasjoner over 3Com sin USB Officeconnect 11g som er det mest ustabile makkverket jeg har vært borte i. Men det var dog den forrige modellen (Ikke "compact").

Endret av shabador
Lenke til kommentar
shabador Skrevet 08/06/2005 : 01:04

QUOTE (Kong Basse @ 07/06/2005 : 19:19)

3com har en grei sak til rundt 800kr INKL en usb dongle. De har den bl.a. på komplett.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304347&cks=PRL

Du kan selvsagt også få den uten dongle 

AAAAAAAAAAAA! Få den USB dongelen vekk fra meg!

Mitt lille utbrudd kommer av mange timer frustrasjoner over 3Com sin USB Officeconnect 11g som er det mest ustabile makkverket jeg har vært borte i. Men det var dog den forrige modellen (Ikke "compact"). 

Fungerer fint inntil videre for meg den USB-"dongelen" faktisk :)

Kjøpte den pakka Kong Basse snakker om, enkel å grei.. god signalstyrke også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...