Bizardo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Dette blir spennede å se Lykke til videre med prosjektet Lenke til kommentar
schtan Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jepp, blir det! lykke til ja! Lenke til kommentar
Mott Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Lurer på noen ting. Hvor får jeg tak i Plexi på kreativ plast?? Hvor mye pleier plexi å koste hos den lokale glassmesteren?? og hvor er fan grills å lys billigst?? Og ikke minst skal jeg lage bare boksen uten pyramiden oppå, da dette hadde vært knall bra men ikke så avansert har ikke så bra verktøy og ferdigheter å sånn?? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kjøp plexi hos din lokale glassmester.. 300 for 8mm 1kvadratmeter er ganske vanlig.. Juletreartikler er vel ikke helt billigst hos Microplex, men bruk de! God service, litt dyrere priser men godt utvalg.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Eventuelt HCS.no, jeg "garanterer! god service hos dem Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hehe, ellers så kommer du med pisken? Betaler gjerne litt ekstra for varene om service'n er god jeg ... Lenke til kommentar
Mott Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Det jeg lurte mest på var siste spørsmål Og jeg synes ikke HCS var billig i det hele tatt synes PCstyling er biligst jeg noen som har noen argumenter på dette Endret 15. august 2005 av Mott Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Logisk sett burde HCS være billige fordi de er ganske nye.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *legge denne i mine innlegg* GL&HF! Lenke til kommentar
Mott Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Men jeg trenger svar på dette spørsmålet: Og ikke minst skal jeg lage bare boksen uten pyramiden oppå, da dette hadde vært knall bra men ikke så avansert har ikke så bra verktøy og ferdigheter å sånn?? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Trenger svar ingen som vil hjelpe meg?? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Forstår ikke helt hva du mener Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 et lite tips til deg trådstarter : skriv i tittelen når det er update! det gjør det mye enklere for oss å se om det er noe nytt lesestoff ellers ser prosjektet bra ut STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Mott Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 At i stedenfor å lage en pyramide oppe kuben ingen pyramide og bare en kube med innsyn oppenfra Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Litt dumt om du gjør det, siden prosjektet heter noe som tilsier noe helt annet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er vel bare å bytte navn da..? Uansett håper nå jeg han velger det han først tenkte på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå