Mott Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Hei alle sammen har i dag vært ute og kjøpt plater til mitt nye prosjekt. Som noen kansje vet har jeg postet realiseringen i case-mods forumet http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=424064&hl=. Jeg er sponset av Vendur, Cool'N Silent, HCS og 3dfxcool . Vendur sin sponsing allerede kommet det var en vifte. Hvis noen vet hvordan jeg kan sette inn bilder vil jeg gjerne bli kontaktet Har netopp fått nytt digital kamera. Ønsker tilbakemeldinger Endret 11. juni 2005 av Mott Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fint om du kan poste et sammendrag av den tråden i denne! Men som sagt i tråden ser det ut som et bra prosjekt.. Skal nok følge med! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Tror jeg kommer til å følge med på denne ja, ta forslaget til Glisevask og lag sammendrag her Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) For det første så gjentar jeg at noen kan godt ta kontakt på e-mail på [email protected] og fortelle meg om dette med bilder får det ikke til. Så denne tegningen av Lucifer får jeg ikke med da jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre det. det skal være en kube 40*40 foreløbig og den skal være 20 eller 25 cm høy ikke med en pyramide på toppen der det er en slags ramme med plexi i på alle 4 pyramide trekantene. Vis det er noe dere lurer på bare kontakt meg. Kan noen være så snill og hjelpe meg med dette med bildene Endret 7. juni 2005 av Mott Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 fikk ikke filen til å virke, men etter beskrivelsen, minner den veldig om den jeg laget. Link finner du i signatur. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Ja men min er en firkantet pyramide Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Må nok følge med på denna ja Ang. bilder: registrer deg på http://www.photobucket.com/ Der burde det stå alt du trenger for å få lastet opp bildene og lagt dem ut her Lykke til! Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Takk for nettstedet Mr 1889 Edit: mer utfyllende Endret 7. juni 2005 av Mott Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Som det sies, et bilde sier mer en tusen ord så her kommer det: Hvorfor jeg vil ha nytt kabinett: De foreløbige platene: Hardware: Platene fra siden: Takk for tipset Mr 1989 genialt[/img] Endret 8. juni 2005 av Mott Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Skjønner godt hvorfor du vil ha nytt ja! ;P Fatters har klin likt.. Uff, for noe plastvrak! Tenkt på noe ordentlig navn til prosjektet da? Edit: Du må nok resize de bildene der, bare fælt store! Endret 7. juni 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Merka det så har nå gjort det Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Nei tenkte noen her kunne finne et bra navn skulle ikke sigen titte innom Endret 7. juni 2005 av Mott Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Who, me? Viste ikke at folk la så godt merke til navneforslagene mine, har vel bare gitt nanv på 4-5 prosjekter her inne innen de 3 siste månedene Men uansett kommer jeg ikke på noe spess bra til denne, men jeg får vel si noe da: PyramidCube PlexiPyramid Pyramid of Plexi Det var det jeg kom på i de sene timer, hvis jeg kommer på noe bedre senere, så poster jeg det sikkert Lenke til kommentar
Mott Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Takk skal tenke over forslagene og begynner ordentlig i dag med prosjektet Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Første ting du burde gjøre er å vaske linsa på kamera For worklogs så er bilder viktige, så ta mange bilder i tilfelle noen ikke blir bra eller ute av fokus Lenke til kommentar
Mott Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Update Jeg har tatt en del bilder og her kommer de Arbeisbenk : Hvilested og limested: Sagen min : Verdens beste verktøy satt og befølte planken en liten stund etterpå : Nypussede plater: En side satt på med trelim og spikre: Her er resten Sparklet lite grann: Endret 8. juni 2005 av Mott Lenke til kommentar
Mott Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Ser dette fint ut?? Trenger tilbakemeldinger Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Veldig fin arbeidsbenk..! Åssen sparkel bruker du? Var uansett bra sparkla også.. Stå på! Kjempebra prosjekt.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ser bra ut dette, ser også at du tok ett av forslagene mine Gleder meg allerede til neste update! Lenke til kommentar
Mott Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Liten update Her er andre sparkel på: Verktøy jeg har brukt(stort for oversikt ) Sparkelen litt lite igjen : Edis:Ja Sigen navnet synes jeg var bra Endret 8. juni 2005 av Mott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå