Frohman Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvor på start.no bestiller du Frontpage? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 FrontPage Express som det henvises til i lenken er gratis. Dessuten får du verken FrontPage eller FrontPage Express fra Start.no - FrontPage er et Microsoft-produkt som kan kjøpes fra databutikker eller webshops. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Åh... Jaja, jeg har allerede lastet ned det fra en plass. Mens vi er inne på start.no. Bruker navnet mitt er melarz, hva blir url adressa? jeg skal nemlig laste opp siden min. ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 lurer på det samme.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 noen..? Bump? hva? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spamKorte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Det er bedre å bruke home istedet for start! På home får du en guide som du kan bruke simpelt og greit.. Anbefaler home på det sterkeste!! PS: min hjemmeside er laget med front page! Her kan du finne den.. Endret 11. juni 2005 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå