mabbutt Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Tjena folkens! Jeg er i et lite dilemma om dagen. Jeg klarer ikke helt å få bestemt meg om hvilken leverandør jeg skal bestille adsl fra. Jeg har følgende kandidater: Leverandør - Linje - Pris Combitel Networks - 2200\384 - 378,- BlueCom - 2200/512 - 399,- Telenor - 2000/300 - 419,- DirectConnect - 2048/384 - 399,- NextGenTel - 2000/300 - 398,- Jeg er avhengig av å kunne bestille i mitt eget navn på mine foreldres telefonlinje og i tillegg ha muligheten til å ta med meg abbonementet når jeg flytter. Jeg skal bo hjemme i en overgangsperiode på ca 3 måneder. Jeg trenger ikke montør siden det har vært adsl i huset for et par år siden. Hvem ville dere valgt, og hvorfor? Det hadde vært kjekt med litt svar idag, for jeg vil gjerne bestille imorra da det ofte kan være litt ventetid. mvh, Geir Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Bluecom gir deg jo mest for pengene hvis du laster opp mye. Ellers er vel Combitel Networks på en annen plass, men ikke med så stor opplastningshastighet. Men, er det bindene abbonementer på leverandørene? Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg tror jeg kan komme meg unna bindingstid på de fleste av dem, men det koster vel som oftest noen kroner å unngå binding. Combitel er vel den eneste som ikke har binding i det hele tatt på noen av produktene sine. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Telenor er dyrest og tregest, hvorfor er det i det hele tatt på lista? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Telenor er dyrest og tregest, hvorfor er det i det hele tatt på lista? Hvem tror du er det som utlevere linjene? *Bluecom er kjent med sine høye ping og responstid! Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Hvis ingen har noen dårlige erfaringer med Combitel, så har jeg nesten litt lyst til å prøve dem, selv om jeg aldri har hørt om dem før. Null bindingstid betyr jo null "risiko" ved å prøve... Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg ville valgt nextgentel, da du ikke er bundet til å ha ISDN eller analog telefon. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nei kanskje ikke? Men hva med brukerstøtten? Der her eg gode erfaringer med Telenor og nå Bluecom. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Jeg ville valgt nextgentel, da du ikke er bundet til å ha ISDN eller analog telefon. Du er det nå..Du må ut med 60kr ekstra i måneden vist du ikke har fast telefon eller NextPhone... Tele2 Hastighet 2048/300 kbps--379 kr Hastighet 3000/360 kbps-- 429 kr 1 Mbit mere enn NGT for 30 ekstra. Endret 7. juni 2005 av taz Lenke til kommentar
shabador Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Hva med Catch? Dersom du spiller mye online vil jeg absolutt anbefale denne leverandøren. Lynkjapp svar på servicetelefon i stedet for "next-vent-i-30-minutter-mens-du-hører-på-Vonda-Shephard-og-utvikler-schizofreni-gentel". Fast IP-adresse følger med, og prisene er ikke så ille. (Catch er som oftest noen kroner dyrere enn konkurrentene, men leverer kvalitet) http://privat.catchcom.com/index.php?show=...b80c5b2b1a1fa49 Endret 7. juni 2005 av shabador Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Takk for info alle sammen. Jeg valgte Bluecom og rullende bindingstid (jeg vet jo ikke om bluecom kan levere internett til min fremtidige adresse, så det var et "must"). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå