game_master Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) jeg ska kjøpe meg en ny bærbar pc. trenger en som har forholdsvis gode specs, men ikke koster mer enn ca. 12k. Den må være lett å tilkoble tv'n. Er det slik at x1 ikke har annet enn vga-utgang? hadde nemlig vurdert denne med 256mb ram (heller oppgradere med ram kjøpt andre steder) Hva med lidl-pc'n? kan man fortsatt få sånne? Endret 7. juni 2005 av game_master Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Jeg fåreslår at det første du gjør er å endre topicen din til noe litt mer fornuftig. Da er det lettere å få svar, siden folk faktisk gidder å lese det du skriver. Jeg tror fornuftig vil være: PC 12 000,- skal kobles til TV. Stemmer at Dell X1 bare har VGA, men med diverse boxer og duppeditter vil du kunne koble den til gud veit hva. Er en annen tråd på forumet som tar opp X1. Ellers er 1557 eller 1559 hos netshop og psdata alternativer. Endret 7. juni 2005 av mr_lf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå