TheRealBK Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg spør på vegne av noen andre her. Ikke jeg som sitter med utstyret og vet ikke alle detaljene, men jeg prøver alikevel. Har googla og søkt på forumet, men ikke blitt noe smartere... De det gjelder har ADSL fra Telenor. Som fungerer helt fint opp mot den stasjonære maskina, med "gammeldags" kabling. De har kjøpt en Billion trådløs ruter, med innebygd brannmur. Som fungerte, men som etter at strømmen ble tatt ut, ikke slipper noen maskiner inn igjen. Det virker som om ruteren har satt inn en slags default kryptering. Noen her som vet hvordan man kan fikse dette på denne type Router?? Det er altså en Billion 743 med innebygd Brannmur. Det var det jeg fikk av informasjon. Samtidig kan jeg nevne at alt av software på maskinene er riktig innstilt og at det helt sikkert er den trådløse ruteren som lager krøll. Hun som har dette problemet har hatt flere datakyndige til å se på det , men det virker ikke som om noen klarer å fikse den. Det er ikke noe fysisk galt med ruteren. Jeg lurte litt på om dette kunne ha med oppsettet i ruteren/modemet fra Telenor. Men er ikke god nok på disse. Hadde satt pris på om det er noen der ute som har vært borti det samme og som kunne hjelpe meg med dette. Beklager at det ble så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå