krippa1970 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Da jeg ble ferdig med å pusse opp lofte,finner jeg ut at den kablen jeg kjøpte er ca 3meter for kort,så det jeg lurerpå finns det noen kontakt som sjøyter 2 kabler.Gjerne med linkk.Takker til de som svarer Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hm, dra på en lokal elkjøp butikk elns, har det garantert der ! det er billigere enn på en netshop, om du ikke skal ha noe annet.. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 En slik? fantastisk at de krever så mye for en sukkerbit, men men. Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Takk da er det bare kjøpe den og kabel Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 En slik? fantastisk at de krever så mye for en sukkerbit, men men. Dersom du bor i nærheten av Biltema har de den til 12kr. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 En slik? fantastisk at de krever så mye for en sukkerbit, men men. Det er litt mer enn en "sukkerbit" som man bruker på lampettledning osv. da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå