akarno Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) 17-19 Juni nå snart skal det være Slåtthauglan i slåtthaughallen i Bergen. Bla. CS:S/WC3 compo med premier. Mer info og bestilling: www.slatthauglan.moo.no Ikke still spørsmål til meg, jeg er ikke med å arrangere, men hjelper de som arrangerer. Pris 250kr inngang Be there Edit: Siden har også forum der man kan stille evt spørsmål og snakke om LAN'et Edit2: Skal gåes rundt med flygere på torganmeldingen, sette annonse it BT, prøve å henge opp stuff på skoler og sånn... Lanet har 200 plasser Edit3: Ingen aldersgrense Endret 7. juni 2005 av Icluz Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Shit... jeg vil komme!!!! kan ikke for jeg skal passe min onkel sin hund den helgen Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 ta turen innom VikingLAN 1 - 3 juli da Lenke til kommentar
tehnoob Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg kan ikke 1-3 juli da er jeg vekkreist.. Men jeg kan komme på slåtthauglan !!!!!!! :D:D Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 vi har masse gøy som skjer og såå. jaja men vi skal ha igjen til høste n så kan komme da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå