Gå til innhold

Hva er bra med warcraft?

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-07-20 21:21, AKIRAx24 skrev:

4. Lag to grupper av 12 hver...kanskje tre...

5. angrip fra 2 vinkler..knus fienden.

Dette er medium advanced strategi .... krever nesten skills men er fortsatt en morsom strategi

Quote:

savner Star Craft jeg..det var fete saker......bygge tropper, tanks og goliath.....flytte fronten litt og litt frem...sette tanks i heavy mode....10 stk samtidig...BABOOOOM...zerg borte!!..og ha goliath og troops som støtte mot air og nærme ground units..

dette er en banal strategi som krever NO skills what so ever og hvis dette er den eneste strategien du brukte så har du totalt misforstått morroa med StarCraft ... Jeg elsker StarCraft og jeg blir nesten fornærmet av dette svaret !!!!

Jeg bare sier en ting ... dropshipstim pack .....(ok to ting men det funker fett og er utrolig underholdene og kan brukes hver for seg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-20 13:08, ueland85 skrev:

Sugas spill..eneste bra er vel prewieven til Starcraft 2...

Beklager, men det er bare Blizzard som har lekt seg med 3D-modellering.

At en potensiell Starcraft2 bruker Warcraft3-motoren er vel ikke utenkelig, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på SC taktikker.....Suveren og utrloig morsom tatikk:

Fyll opp såmange dropships du klarer med firebats. snik dem rund bak motsanderen sin base. unlead+stim pack= HAVOC. utloig morsomt,,,, men selfølgelig ikke like morsomtsom protoss med 12 cloaked carriers:-))))

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk er så uuuuutrolig opptatt av disse filmene i Warcraft3. Altså.. har sett et par av dem. Greit, de er brae, men det er et spill ikke en film. Hvorfor legge så mye vekt på filmene når gameplayet er kjipt og repeterende.

Nei, Warcraft 2 var mye bedre. Og da slapp man disse über-jevlana av noen heroes som slakta alt. Tror jeg kårer Warcraft 3 til det mest over-hypa spillet noensinne. Hvor mange år sida var det det egentlig skulle komme. Ikke veit jeg, men det var defenitivt ikke verdt ventetida.

Lenke til kommentar

i sc så er strategien min med zerg er å pumpe lings... jeg sitter og tramper febrilsk i gulvet når fienden scouter og jeg holder på med 3. hatchery og ikke er begynt på spawning pool. men overlever jeg de første minuttene slakter jeg lett fienden, med mindre han går luft. jeg går aldri lei det, det er like spennendes hver gang.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-21 01:34, |KAN| skrev:

Quote:

Den 2002-07-20 21:21, AKIRAx24 skrev:

4. Lag to grupper av 12 hver...kanskje tre...

5. angrip fra 2 vinkler..knus fienden.

Dette er medium advanced strategi .... krever nesten skills men er fortsatt en morsom strategi

Quote:

savner Star Craft jeg..det var fete saker......bygge tropper, tanks og goliath.....flytte fronten litt og litt frem...sette tanks i heavy mode....10 stk samtidig...BABOOOOM...zerg borte!!..og ha goliath og troops som støtte mot air og nærme ground units..

dette er en banal strategi som krever NO skills what so ever og hvis dette er den eneste strategien du brukte så har du totalt misforstått morroa med StarCraft ... Jeg elsker StarCraft og jeg blir nesten fornærmet av dette svaret !!!!

Jeg bare sier en ting ... dropshipstim pack .....(ok to ting men det funker fett og er utrolig underholdene og kan brukes hver for seg :smile:

Så...du mener fordi jeg ikke gjøre det må den mest kreative måten har jeg ikke forstått noe??....målet er da oppnådd, fienden utryddet, mot en makt som de ikke hadde en sjanse mot.....it might be dirty....but it gets the job done!

AKIRA

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre, men selv liker jeg å spille spill uten å sammenligne det med 10 andre spill samtidig, og uten å sitte og lete aktivt etter negative aspekter ved spillet.

Heller glede seg over de positive/gøyale sidene ved et spill enn å bli sur/sint/oppgitt over bagateller.

Mitt syn på saker og ting ved WC3:

-Grafikken er ikke å forakte. 3D kombinert med Isometrisk synspunkt fungerer definitivit. Dette er oxo hva C&C Generals kommer til å bruke, btw. Men synsvinkel-endringene var heller ubrukelige/unyttige.

-Heltene. Moro med noen forfriskende "unike" units som kan ta i et tak. Når alt kommer til alt så kan disse heltene bety vinn eller forsvinn. Man kan også få et litt "nærmere forhold" til disse enn standard unitene...får litt følelse inn i kampene.

-Varierte & balanserte lag, etter hva jeg har sett. Alle sider har interessante uniter.

-Natt & Dag. Om dagen ser man lenger, og mennesker og orker regenererer helse. Mens om natta er det undeads & night elves som får tilbake helse. Åpner også for scenarioer der man angriper enten om natta eller om dagen, pga disse helse-bonusene + fienden får dårligere sikt osv.

-Mange varierte natur-miljø.

-Kontrollene. Velg units + target cursor med venstreknapp, gå, angripe + plukke opp ting med høyreknappen. Pluss logiske keyboard-shortcuts.

-Liten "Red Alert tank-rush" faktor. Med et begrenset antall maksimum units må man istedet balansere sammensetninge av units.

-Singeplayer campaign...En dugandes historie om man følger med lenger enn 2 missions, som blir drevet fremover uten noen store logiske brister. Dog er det en linær historie, men den er fortsatt ok.

-Filmene selvfølgelig :smile: Når jeg har klart spillet skal jeg sette meg ned og se alle filmene en etter en :smile:

Det er alt jeg kommer på i farta, men det får holde.

Mitt råd: Fokuser mindre på det negative og mere på det positive ved spillet.......

[ Denne Melding var redigert av: Xoduz på 2002-07-22 02:58 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...