LilleG Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hva anbefaler dere. Jeg har selv sett litt på Hiper Strømforsyning ATX 580W HPU-4B580 Tripple Fan, Silent, PFC men liker ikke helt fargen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mange er fornøyd med denne Misten Har den ikke selv, men har veldig lyst på den. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Sikkert bra, men ingen cable sleeving? :/ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Sikkert bra, men ingen cable sleeving? :/ Hva er dette da ? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Se på bildet og du vil se at ATX24/Minidrev + et par molex kontakter som mangler strømper Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 jeg har en slik å jeg har aldrig hatt problemer med den! Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 sies at den er lydsvak også Lenke til kommentar
andreg Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Om du er ute etter en modulær psu kan OCZ ModStream være et alternativ. 450W utgaven av denne koster 995,- hos Netshop. Denne har, i motsetning til Mist'en, fullstendig sleeving på kablene, men er 50W svakere og koster en hundrelapp mer. Finnes en 520W også, men da koster den 1195,-... Leste en god del reviews på nettet før jeg kjøpte min 450W, og den får glimrende omtale i alle testene jeg har sett. Selv hadde jeg en ekkel høyfrekvent lyd på den første jeg mottok, men erstattningen har (iallefall sålangt) fungert glimrende. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Se på bildet og du vil se at ATX24/Minidrev + et par molex kontakter som mangler strømper Trengst ikke, har to stk og må si det er de beste stforsyninger jeg har eid og ja jeg har eid noen Sleeving "mangler" der det er flere kontakter på kabelen, altså det er ikke sleeving melom disse men på resten av kabelen. Dette ser jeg ikke som noe negativt da dette lett blir skjult i et ryddig oppsett . Dette er også den mest støysvake stforsyning jeg noen gang har brukt,tilnærmet lydløs Endret 7. juni 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 En annen ting som bør nevnes som sier lit om kvaliteten til MIST-PSU'en er at Microplex har testa den med en belastning på 650W i ca en time uten at det skjedde noe med den. Spenningene var heller ikke dårlige da.. *Linky* Lenke til kommentar
a-aa Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva anbefaler dere. Jeg har selv sett litt på Hiper Strømforsyning ATX 580W HPU-4B580 Tripple Fan, Silent, PFC men liker ikke helt fargen. hiper er billig skvip, har en kamerat som har hatt en som tok fyr, det er ikke kvalitets merke. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Hehe.. hadde egentlig gått får den, men nå fikk jeg ikke så stor lyst lengre. Kan hende kameraten din hadde veeeeldig uflaks. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hiver meg med og anbefaler mist 500watt! absolutt beste psu'n jeg har hatt, og desidert den mest støysvake/lydløse. anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå