E-wok Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Hei på dere her i boardet.. Er newbie i Xbox og her på Gamer.no Derfor lurer jeg på: Hvilke spill mener du fortjener en plass i din Top5 lista? (Xbox) (Trenger nemlig litt anbefalinger om hvike spill jeg bør kjøpe) *Emnetittel endret til noe mer beskrivende* Endret 7. juni 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Edit: Ups, la ikke merke til at det var under Konsoll og Xbox. Solgte Xboxen min for en god stund siden, så det sier vel litt, så jeg skal ikke uttale meg om de 5 beste spillene Endret 7. juni 2005 av Mauro Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 vist du stoler på anmeldelser, så kan kanskje denne lista vere av interesse: http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 min topp 5-liste ser omtrent slik ut; rallisport challenge 2 burnout 3 forza motorsport fuzion frenzy def jam: fight for ny ikke nummerert da det kan være vanskelig å rangere et par av de i forhold til hverandre Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Star Wars: Knights of the old Republic Forza Motorsport Halo 2 The Chronicles of Riddick Ninja Gaiden Lenke til kommentar
bas Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 1. Mercenaries 2. Oddworld Strangers Wrath 3. Hitman serien 4. Splinter Cell serien 5. Max Payne serien Litt juks de tre siste, men synes det meste av disse spillene er bra. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Tror min blir no sånn her: Madden 2005 (beste spillet i verden) Manhunt Burnout 3 Halo 2 Metal Gear Solid Da har jeg i vert fall prøvd, og er drit bra! Endret 9. juni 2005 av Fønki Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Nå har jeg en hel haug med spill liggende på Xboxen, men de beste er; FIFA Street Star Wars Knights of Old Republic Fable Oddworld: Stranger’s Wrath™ Colin McRae Rally 2005 ™ Pro Evolution Soccer 4™ SWAT: Global Strike Team The Chronicles of Riddick™: Escape from Butcher Bay Å rangere disse fra en til fem vil være umulig, da... ja... det er gode spill alle sammen Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Spørs jo helt hva spill du er på utkikk etter da?! Men her er iallefall min topp5 ------------------------------------- 1.Halo2 2.Burnout3 3.Morrowind 4.Midnight Club3 5.Rainbow Six ------------------------------------- Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Star Wars: Knights of the old RepublicForza Motorsport Halo 2 The Chronicles of Riddick Ninja Gaiden Enig med "du" Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei på dere her i boardet..Er newbie i Xbox og her på Gamer.no Derfor lurer jeg på: Hvilke spill mener du fortjener en plass i din Top5 lista? (Xbox) (Trenger nemlig litt anbefalinger om hvike spill jeg bør kjøpe) *Emnetittel endret til noe mer beskrivende* Du bør fortelle litt om hva slags spill du liker. En kar her digger Madden 2005 er nok ikke noe for deg hvis du ikke kan amerikansk fotball.Andre trekker fram bilspill. Hva slags type spill har du mest lyst til å spille? Selv går jeg for Følgende Hack and Slash spill ------------------------------------ Baldurs Gate Dark Alliance 2 - Sudeki Jade Empire Liker du ikke hack'n slash er dette ikke noe for deg. Liker du det er det bra spill Av andre sære spill er Crimson Skies : Road To Revenge skikkelig bra. Flyspill med urealistiske og merkelige fly, Lett å spille bra story.Litt "Fallout som flyspill" vil jeg si.....hvis du kjenner fallout serien Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg liker masse spill. alt fra Tekken til Crash bandicoot.. Men assa.. Liker best Snikespill og Sportspill som Metal Gear Solid og Madden of Fotball Lenke til kommentar
Bio Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Manhunt? Du en av de syke folka som liker og sitte og torturere og være sadist ? Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 1. Riddick 2. Halo 3. Halo 2 4. KOTOR 5. Fable Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Tilfeldig rekkefølge: - Fable - Halo 2 - Sudeki - Burnout 3 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg liker masse spill.alt fra Tekken til Crash bandicoot.. Men assa.. Liker best Snikespill og Sportspill som Metal Gear Solid og Madden of Fotball siden du er fan av "snikespill" må jeg anbefal Splinter Cell: Chaos Theory, fantastisk bra - burde nesten vært på topp 5-lista mi Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Halo 2 Halo 1 PGR 2 Ninja Gaiden Forza Motorsports Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Hært at Ninja Gaiden er fett, og ser det går igjen i flere topp 5 lister her. Hva slags spill er det? Hva går det ut på? eller hva med Fable? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Shit! Glemte Fable der. Fable er et veldig bra spill som også fortjener å være på listen min. Ninja Gaiden er et Hack n' Slash spill der du som en ninja skal drepe det du kommer borti. En god historie med den beste grafikken man finner til xbox til dags dato. Mye intens action for pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå