Mauro Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Heisann, Finnes det et program som endrer stemmen din i programmer som msn eller skype ? Hadde vært morsomt å testet det Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 tja.. hvis du har et creative lydkort så finnes det med på cdn du fikk da du kjøpte den. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 tja.. hvis du har et creative lydkort så finnes det med på cdn du fikk da du kjøpte den. Jeg har creative, høres det merkelig ut for den personen jeg snakker med da? Hadde vært konge... I så fall, si meg hvilket program det er... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 EAX Console Hører andre meg anderledes da ? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) ja.. da kan du velge f. eks om du sitter på badet. ganske moro ( host host post 500 host host ) Endret 7. juni 2005 av Breiker Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 ja.. da kan du velge f. eks om du sitter på badet. ganske moro ( host host post 500 host host ) Ja, men da er det KUN du som hører det, ikke en andre personen! Eller? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du må konfigurere litt her og der, akkurat hvordan husker jeg ikke. Det er noe med den surround mixer'n som følger med og EAX-konsollen, effektene skal legges til mic-inngangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå