Mato Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hømm trodde at samir hadde en real butikk , hva bussen angår har jeg aldrig spist der , men er stamkunde på "byens beste kebab ?" (spørsmålstegnet er en del av navnet ) jeg vet at mesteparten av kjøttet han selger kjøpes av gabbas og di holder en meget høy kavalitet på varenesine han bruker dog spe ut kebab kjøttet med kjøttdeig i helgenen for og økefortjenesten sin men ellers i uka er det en meget bra kebab han selger Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 har sluttet å spise mat på veien hjem fra byen for lenge siden. blir eventuelt en pølsemeny hos seven..... dette gir meg ikke akurat lyst til å hoppe over til kebab Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg har ihvertfall hørt at mye av kjøttet ikke er noe bra, kan jo være han kjøper der, for så og kjøpe masse annet kjøtt, og bruke gabbas i begynnelsen for så og bytte til dårligere kjøtt når inspektørene er borte, for så og krydre det dårlige kjøttet så du ikke merker noe serlig til det. Er dog bare ting jeg har hørt, kan være han har skjerpa seg. Men som dere ser på pølsebussen er det heller tvilsomt at hygiene er det viktigste. Og uansett, kjøttet som brukes står jo på den grillen der til den blir spist opp, har han ikke mange kunder risikerer du jo at det er mange dager gammelt. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Spis på McDonalds da, der skjer aldri ting som dette, de vasker bra og har burgerne i bare 10 minutter på grillen før dem kastes. Dem tør rett og slett ikke noe annet. Raja i Bodø er aller best da. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har ihvertfall hørt at mye av kjøttet ikke er noe bra, kan jo være han kjøper der, for så og kjøpe masse annet kjøtt, og bruke gabbas i begynnelsen for så og bytte til dårligere kjøtt når inspektørene er borte, for så og krydre det dårlige kjøttet så du ikke merker noe serlig til det. Er dog bare ting jeg har hørt, kan være han har skjerpa seg. Men som dere ser på pølsebussen er det heller tvilsomt at hygiene er det viktigste. Og uansett, kjøttet som brukes står jo på den grillen der til den blir spist opp, har han ikke mange kunder risikerer du jo at det er mange dager gammelt. faktisk så sterker di kjøttet i panna , her det ikke på sånn rull , han får og levert nytt kjøtt 2-3 ganger i uka ( dama jobber på gabbas ) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Stavanger folk... Holder meg til den gode gamle Store Kebaben min til 30kr i kafeterian under Clas Ohlson i OSLO! The utlending capitol of Norway. *woot* Hehehe, jeg for en tur til Oslo i vinter, og vurderte akkurat det der. Men jeg gikk heller ned en etasje og kjøpte meg en cola, for deretter å kjøpe led's på Clasern Edit: Skrivefeils for teh win Endret 9. juni 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Fint for meg at jeg ikke spiser kebab Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har ihvertfall hørt at mye av kjøttet ikke er noe bra, kan jo være han kjøper der, for så og kjøpe masse annet kjøtt, og bruke gabbas i begynnelsen for så og bytte til dårligere kjøtt når inspektørene er borte, for så og krydre det dårlige kjøttet så du ikke merker noe serlig til det. Er dog bare ting jeg har hørt, kan være han har skjerpa seg. Men som dere ser på pølsebussen er det heller tvilsomt at hygiene er det viktigste. Og uansett, kjøttet som brukes står jo på den grillen der til den blir spist opp, har han ikke mange kunder risikerer du jo at det er mange dager gammelt. faktisk så sterker di kjøttet i panna , her det ikke på sånn rull , han får og levert nytt kjøtt 2-3 ganger i uka ( dama jobber på gabbas ) Var betryggenes det da Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hoho... har en kompis som alltid kjøper potet i pølsebussen. Nå får jeg han endelig med på kebab, byens beste selvfølgelig. Litt morsom å få tilfeller som dette dokumentert slik at det ikke bare ender opp som "urbane myter" som f.eks rottesperm i dressingen og duekjøtt i kjøttet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette skremmer ikke meg bort fra kebaben! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette skremmer ikke meg bort fra kebaben! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Glad jeg ikke har spist der ihvertfall... Så litt ekelt ut Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Velkommen til Bislett Kebab House. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ser på skjeen at det er spist av Babben ( les : Kebaben ). Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Ser på skjeen at det er spist av Babben ( les : Kebaben ). Hvordan kan du se det? Om det er fordi den er skitten (les; full av matfett), så kan det tenkes at vedkommende har brukt skjeen til å røre rundt i sølet for å se hvor mange døde dyr vedkommende kunne finne Edit: Leif Endret 13. juni 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Velkommen til Bislett Kebab House. Chilleste babben i byen. Og jeg går på skole rett ved den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå