Innos Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Leste denne artikkelen i aftenbladet, eieren er syskenbarne til pappa. Vil advare alle mot å spise på byens beste kebab i stavanger, er samme eieren. Skal love deg det er noe muffins der å. Han har visst erfaring med den kebaben, sier det er det verste han har smakt. Endret 7. juni 2005 av Innos Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Skal ikke det være litt kjøtt i maten eller ? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 wtf er de svarte tingene? det ligner på maur! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 wtf er de svarte tingene?det ligner på maur! Pøh ! bare fluer.... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 wtf er de svarte tingene?det ligner på maur! Les artikkelen! Lenke til kommentar
simerix Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Skal ikke det være litt kjøtt i maten eller ? Innsektskjøtt er jo noe av det beste som finnes :!: Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 wtf er de svarte tingene?det ligner på maur! Les artikkelen! har lest artikkelen nå å jeg må si: FY FAEN Å EKKELT! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Leste denne artikkelen i aftenbladet, eieren er syskenbarne til pappa. Vil advare alle mot å spise på byens beste kebab i stavanger, er samme eieren. Skal love deg det er noe muffins der å. Han har visst erfaring med den kebaben, sier det er det verste han har smakt. Det var det jeg visste at jeg gjorde lurt i å ikke kjøpe mat der. Den bussen, og han som står og selger mat der, har alltid sett litt muffens ut. Men mat fra "Byens Beste Kebab" har jeg alltid hatt sansen for. Den kebaben er jo så jævli god, var der sist på lørdag. Men var for full til å bestille, så det var kanskje like greit ettersom det er samme som eier bussen. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Det er taktikken deres, de selger til fulle folk, de er så fulle de legger ikke merke til at det ikke smaker noe godt, og hvis man spyr så tror man det er for man er full, og ikke pga kebaben, men det kan det veldig godt være, gjerne en kombinasjon, den er blitt stengt mange ganger den byens beste kebab. Men han åpner igjen. Du gjør lurt i å ikke kjøpe der, er bare et tips, gjør ikke meg noe om du går der for det. Hadde ikke sagt ja til en gratis kebab engang. Endret 7. juni 2005 av Innos Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 OMG, ikke spise kebab i Stavanger! Ever! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Ja ja, men seriøst, kan vær de ikke orker mer klager nå, og begynner skikelig, men jeg ville da aldri kjøpt kebab eller annen fast food/take away fra sånne små bedrifter, men pleier ikke å kjøpe fast food. da. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Syns den bakte poteten så like kvalm ut som insekta som var i den jeg. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Syntes den så delikat ut jeg :!: Innsekter nam! nam! Det er det beste jeg vet :!: Endret 8. juni 2005 av simerix Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Vell... folk som kaller Kebab usunn mat: Se! Det er i realiteten en protein bombe! Stavanger folk... Holder meg til den gode gamle Store Kebaben min til 30kr i kafeterian under Clas Ohlson i OSLO! The utlending capitol of Norway. *woot* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå