Gå til innhold

Pølsebussen i Stavanger stengt!

Innos

Anbefalte innlegg

Leste denne artikkelen i aftenbladet, eieren er syskenbarne til pappa.

Vil advare alle mot å spise på byens beste kebab i stavanger, er samme eieren. Skal love deg det er noe muffins der å. Han har visst erfaring med den kebaben, sier det er det verste han har smakt.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste denne artikkelen i aftenbladet, eieren er syskenbarne til pappa.

Vil advare alle mot å spise på byens beste kebab i stavanger, er samme eieren. Skal love deg det er noe muffins der å. Han har visst erfaring med den kebaben, sier det er det verste han har smakt.

Det var det jeg visste at jeg gjorde lurt i å ikke kjøpe mat der. Den bussen, og han som står og selger mat der, har alltid sett litt muffens ut. :p Men mat fra "Byens Beste Kebab" har jeg alltid hatt sansen for. Den kebaben er jo så jævli god, var der sist på lørdag. Men var for full til å bestille, så det var kanskje like greit ettersom det er samme som eier bussen. :roll:;)

Lenke til kommentar

Det er taktikken deres, de selger til fulle folk, de er så fulle de legger ikke merke til at det ikke smaker noe godt, og hvis man spyr så tror man det er for man er full, og ikke pga kebaben, men det kan det veldig godt være, gjerne en kombinasjon, den er blitt stengt mange ganger den byens beste kebab. Men han åpner igjen.

Du gjør lurt i å ikke kjøpe der, er bare et tips, gjør ikke meg noe om du går der for det. Hadde ikke sagt ja til en gratis kebab engang.

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Ja ja, men seriøst, kan vær de ikke orker mer klager nå, og begynner skikelig, men jeg ville da aldri kjøpt kebab eller annen fast food/take away fra sånne små bedrifter, men pleier ikke å kjøpe fast food. da.

Lenke til kommentar

Vell... folk som kaller Kebab usunn mat: Se! Det er i realiteten en protein bombe!

Stavanger folk... Holder meg til den gode gamle Store Kebaben min til 30kr i kafeterian under Clas Ohlson i OSLO! The utlending capitol of Norway. *woot*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...