ddahlez Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har nylig kjøpt meg en bluetooth modul, slik at jeg kan overføre mp3 osv til mobilen. Dette går knirkefritt, men når jeg skal overføre bilder etc fra D500 og til pcen får jeg bare forbindelse mislykket. Hva er problemet? Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du må bruke 'Bluetooth File Transfer Wizard' (\system32\fsquirt.exe) for å klargjøre PC'n på mottak. Er ikke bare å sende sånn uten videre Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Du må bruke 'Bluetooth File Transfer Wizard' (\system32\fsquirt.exe) for å klargjøre PC'n på mottak. Er ikke bare å sende sånn uten videre Dette har jeg prøvd, og den samme feilmeldingen kommer opp. Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Hvilket av Samsung programmene er nødvendige, kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Normalt skal du ikke trenge noen... Er ikke en DRM-beskyttet fil du prøver å sende muligens? (pre-installerte bilder kan ha DRM, mens bilder tatt med kamera ikke har) Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Normalt skal du ikke trenge noen... Er ikke en DRM-beskyttet fil du prøver å sende muligens? (pre-installerte bilder kan ha DRM, mens bilder tatt med kamera ikke har) Nei, det er bilder jeg selv har tatt. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Bruker du Samsung sin PIM og file Manager eller får bruker du windows sin integrerte blutooth "program" eller noe tredjeparts? Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Bruker du Samsung sin PIM og file Manager eller får bruker du windows sin integrerte blutooth "program" eller noe tredjeparts? Jeg bruker Windows/det jeg fikk med modulen som jeg kjøpte på Clas Ohlson. Får ikke Samsung sine programmer til å virke, dvs de finner ikke mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå