Dreamhacker Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Skal skaffe et nytt kabinett, og lurer på hvilket jeg skal ta. Jeg vil gjerne ha noe som ser stilig ut, men mer i Tsunami stilen, enkelt og stilig. Også skal det være mulig å ha det litt ryddig i det, det er vel det viktigste Forslag til hva annet jeg kan gjøre for å få det ryddigere i kabelsalaten er også velkommne Også, er det mulig å koble til flere enn 4 IDE-enheter på maskinen? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Forslag til hva annet jeg kan gjøre for å få det ryddigere i kabelsalaten er også velkommne Kabelstrømper er tingen ! Også, er det mulig å koble til flere enn 4 IDE-enheter på maskinen? Ja, med en IDE-Kontroller. f.eks Denne Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tsunami er jo et stilig kabinett! Ser at PCStyling har det som ukes tilbud til 799. Jeg kjøpte meg et par sett med cable organizers og strips i matchende farge. 5 min etter var kabelsurret borte Noen hovedkort har og støtte for ihvertfall 6! Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Da går jeg for Tsunami...Skal skaffe runde IDE kabler, og så prøver jeg med strips...Håper det fungerer Men, om man setter inn en IDE-kontroller til, kan man boote fra den enheten som er koblet til den? Man har jo ikke noe kontroll over dette i BIOS går jeg utifra... Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Skal gå å boote fra IDE kontroller som er koblet til PCI ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå