Gå til innhold

Oppgradering av skjermkort

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å oppgradere skjermkort.

Min PC:

Athlon 64 3000+ s754

1024 minne

nforce3

geforce 4200 ti

Jeg kan få kjøpe et brukt ati 9800 pro (ca 1000 kr). Hvor mye bedre er dette kortet egentlig? Spiller en del Half-Life 2... Hvor høye innstillinger kan jeg da forvente meg med akseptabel flyt (fps) i HL2?

Hvor mye bedre spillfølelse får jeg evt med et kort til ca 2000 kr (6800 / X800 e.l.)?

Hvor mye er sannsynlig å få for mitt gamle geforce 4200 ti?

Håba hae godt. Schissjuckt gott!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det høres bra ut det. Mitt spørsmål er likevel: Hvor mye mer guffe er det i et 9800 pro enn mitt gamle 4200ti? Er det noen der ute som vet noe om det så vil jeg sette stor pris på det. Se også startinnlegget over...

Ha gott

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

nei, du finner ikke en sjel som kjøper 4200ti kort, like godt å lage en grav i hagen. Kjøp heller et brukt 6600gt kort.

Lenke til kommentar
Ja det høres bra ut det. Mitt spørsmål er likevel: Hvor mye mer guffe er det i et 9800 pro enn mitt gamle 4200ti? Er det noen der ute som vet noe om det så vil jeg sette stor pris på det. Se også startinnlegget over...

Ha gott

9800 PRO er seff. mye bedre men mitt forslag er enda bedre...

Lenke til kommentar

Ha gott

9800 PRO er seff. mye bedre men mitt forslag er enda bedre...

Ja, gå for 6800LE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...