Klekkus Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Noen som kunne gi meg noen tips og iderer for å modde Chieftec'en min, skal bruke den som en maskin nummer 2 eller selge den. Handleliste: 4 Mist vifter 80mm Mist vifte 92mm 2 Paps vifte 80mm Window kit PSU mod smoke 2 UV katoder 2 Gronne katoder 2 Inventorer Sound control Grill Blade 92mm chrome Kabelstromper UV rod Cooler Master Aerogate III, viftekontrolt (Trenger bare viftekonrtol til 4 vifter, 2 vifter skal vere i PCU og en til HDD) Selvlysende ATA og Floppy kabler Trenger jeg noe mer eller er det noe jeg ikke trenger Skal lakere det svart. og blat og rodt inni Endret 7. juni 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er vel ikke DX det der? Er jo samma som mitt og det heter vel MX ? Matrix liksom.... Sjønte ikke helt ossn du skulle gjørra detta jeg men! Er utrolig mye å gjørra med di kabinettene her..bare å bruke fantasien.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Søk både på forumet og på google etter Chieftec case-mod eller noe sånn, så finner du masse inspirasjon Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Thanks Skal gjøre det Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 evt sjekk min "worklog" , den ligger i commenten, det er MX'et mitt (men det er big tower) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå