adsfiklam Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som vet hvordan jeg får stemmen til å blir lysere/mørkere? Takk Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som vet hvordan jeg får stemmen til å blir lysere/mørkere? Takk i hvilket program? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Låner topicen din litt: Finnes det et program som gjør sånn at jeg kan endre stemmen min i programmer som msn eller skype ? Hadde vært morsomt. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du får stemmen mørkere ved å gå gjennom puberteten... Nærmeste tipset om program jeg har er Nero burning ROM. Der kan du justere pitch på lydfiler og mye mer. Sikkert ikke det beste programmet til lydfikling, men hey... det fungerer :-) Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) hvis du lurer på åssen program du kan gjøre det i, så bør du laste ned audacity (gratis og enkelt) EDIT: men i såfall har du skrevi på feil sted i forumet Endret 7. juni 2005 av Kenny-boy Lenke til kommentar
LazySod Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du får stemmen mørkere ved å gå gjennom puberteten... Og du får den lysere ved hjelp av helium. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som vet hvordan jeg får stemmen til å blir lysere/mørkere? Takk i hvilket program? Hvilket som helst! Gjerne et videoredigeringprogram Men et hvilket som helst annet lydredigeringsprogram er også greit bare jeg kan få stemmen lysere eller mørkere. Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hvis du lurer på åssen program du kan gjøre det i, så bør du laste ned audacity (gratis og enkelt) Har ikke Kenny-boy gitt deg et greit svar da? Du trenger bare justere opp «pitch» for å oppnå den effekten du ønsker. Dette skal da egentlig være mulig i alle lydredigeringsrogrammer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå