Gå til innhold

Hvor lang tid tar det og lade en Zen Micro ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil anta at det ikke påvirker garantien på noen måte.

Sangene blir automatisk sortert av spilleren, ved hjelp av ID3-taggene i MP3-filene. Selve overføringen vet jeg ikke noe om.

EDIT: Ser du har redigert litt her, så jeg svarer på det også, jeg.

For å få en sang i et bestemt album må du redigere ID3-taggene til sangen. Selv har jeg alltid brukt Winamp til å ordne ID3-taggene, siden det har virket bra nok til den redigeringen jeg trenger, men det fins sikkert enklere programmer.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Velg sangen(e) du skal redigere i Playlist Editoren eller Media Libraryet og trykk Alt+3. Du kan også legge sangene til i Media Libraryet, merke en gruppe og trykke Ctrl+E for å redigere det samme feltet for flere sanger (f.eks. å gi mange sanger samme artist- og albuminformasjon).

Lenke til kommentar

Du får jo et program med Zen Micro som kan endre denne informasjonen like lett, og kanskje enda lettere når du skal ha oversikt og endre flere filer samtidig.

Jeg legger all musikken min i logiske album ,altså ikke nødvendigvis med det korrekte albumnavnet, men f.eks. «diverse av x artist» e.l. hvis ikke jeg legger inn hele album. Da slipper jeg å lage så mange spillelister, og jeg føler jo heller ikke så stort behov for å vite hvilket album sangen er ifra (det vet jeg som oftest).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...