TanglewoodD Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Hvor lang tid tar det og full lade en Zen Micro ? Det er teit , fordi den er av,men den lyser fortsatt selv om jeg lader den ;( Endret 8. juni 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nyeste firmware finnes på Creatives nettsider. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Dekker det garanti ? Og Hvordan er det jeg plaserer ulike sanger i album jeg vil ha inne i Zen ? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Jeg vil anta at det ikke påvirker garantien på noen måte. Sangene blir automatisk sortert av spilleren, ved hjelp av ID3-taggene i MP3-filene. Selve overføringen vet jeg ikke noe om. EDIT: Ser du har redigert litt her, så jeg svarer på det også, jeg. For å få en sang i et bestemt album må du redigere ID3-taggene til sangen. Selv har jeg alltid brukt Winamp til å ordne ID3-taggene, siden det har virket bra nok til den redigeringen jeg trenger, men det fins sikkert enklere programmer. Endret 7. juni 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Men ID3-taggen, er det albumet som sangen er i ? Jeg kan ikke noe om dette, det er min første Mp3 spiller, og jeg bare hører på Cd-er i cd spilleren, så du må nok forklare litt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Masse informasjon om ID3-tagger. Sikkert enda mere informasjon om ID3-tagger. Kort fortalt er det informasjon om MP3-filen, som artist, tittel og album, lagret i selve filen. Zen Micro bruker denne informasjonen til å sortere sangene. Hvis noe av informasjonen mangler, eller er feil, vil du få relativt store problemer med å navigere rundt i musikkbiblioteket på spilleren. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Med WinAmp som du bruker, hvordan er det jeg kan endre ID3 taggen ? Kunne du gitt en kjapp leksjon i hvordan endre ? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Velg sangen(e) du skal redigere i Playlist Editoren eller Media Libraryet og trykk Alt+3. Du kan også legge sangene til i Media Libraryet, merke en gruppe og trykke Ctrl+E for å redigere det samme feltet for flere sanger (f.eks. å gi mange sanger samme artist- og albuminformasjon). Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Her har jeg jo faktisk klart og åpne i winamp. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jepp, det er det der du må fylle ut. Lenke til kommentar
andm Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du får jo et program med Zen Micro som kan endre denne informasjonen like lett, og kanskje enda lettere når du skal ha oversikt og endre flere filer samtidig. Jeg legger all musikken min i logiske album ,altså ikke nødvendigvis med det korrekte albumnavnet, men f.eks. «diverse av x artist» e.l. hvis ikke jeg legger inn hele album. Da slipper jeg å lage så mange spillelister, og jeg føler jo heller ikke så stort behov for å vite hvilket album sangen er ifra (det vet jeg som oftest). Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 hva heter det programmet ? Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er jo det du overfører sanger med (hvis ikke du benytter en annen løsning). Jeg husker ikke navnet nå, men det er nå ikke vanskelig å finne hvis du har installert driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå