gameron Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Som emne tittelen sier skal jeg modde på Antec super lanboy. lurer på hva som passer til dette kabinettet. Hadde tenkt to sunbeam blå katoder (20cm) + Uv maling på viftene.. vil dette bli bra eller? kanskje noen har lignende effekt på sine kabbiser.. Gjerne post bilder! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hadde tenkt to sunbeam blå katoder (20cm) + Uv maling på viftene.. wub.gifvil dette bli bra eller? Nei... Du får ikke noen UV effekt uten uv lys (katoder/led e.l.) og de bøå katodene gjør bare uveffekten dårligere.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Om du kjøper to blåe og to UV katoder og kjøper en Lightbus kan du jo bytte om! Eller bare bruke brytern som følger med inverter-kit'n.. Lenke til kommentar
gameron Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 kjøpte to sunbeam blå 20cm... tenkte egentlig at det ikke ville bli UV effekt, but who cares. tror det blir ganske bra med to blå katoder jeg!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jupp, men du tok vel med en soundcontroller for småpenger i samme slengen? ;P Tøft å ha på LAN.. Billig som bare pesten også! Lenke til kommentar
gameron Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Tror kanskje jeg tok med en? får se når pakka fra microplex kommer.. gleder meg! tok med en haug med ekstrautstyr,(konfirmasjonspenger) hehe... Endret 7. juni 2005 av gameron Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Altså: innspirasjon? http://www.hardforum.com/showthread.php?t=802808 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Sånt er bare ikke normalt!! *VilHa* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Mannen har jo tilgang på alt av verktøy. Maskinene som nesten gjør jobben Litt ute på viddene her men. De av dere (flertallet) som vil se mer av den syke casemoddern: www.thebestcasescenario.com Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jupp.. Ser forresten nå hvor du fikk inspirasjonen din fra! Er så mye bra ute på nett.. Google er tingen! Mye fin inspirasjon.. Finnes forresten en tråd med inspirasjon her et sted! Orker ikke finne nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå