Hansy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ja,som topic sier,kjører du noe italiensk?Da tenker jeg på Italienske biler,ikke pizza eller pasta :!: Fiat,maserati,alfa romeo ,ferrari,lamborghini,alt italiensk! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du er jammen overalt med den Alfa-propagandaen din... Kjører japansk, men det var fordi jeg fikk bilen gratis. Skulle jeg valgt selv hadde det blitt en 156. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hadde veldig lyst på Alfa, men fornuften pusta meg i nakken og det vart japansk. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg er veldig glad i Fiat og en del Alfa, men er avhengig av å ha en bil som starter hver dag Det er flere av de klassiske Fiatene jeg kunne tenkt meg å hatt som sommerbil. Jeg husker Lars Ola Sandelien fra Vi Menn skrev omtrent dette for noen år siden : .....ingen av disse holdt følge med Ritmo Abarth. Den gikk som et uvær de dagene den først startet. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Du er jammen overalt med den Alfa-propagandaen din... Kjører japansk, men det var fordi jeg fikk bilen gratis. Skulle jeg valgt selv hadde det blitt en 156. Må jo inprovisere litt.. Men hvem er du egentlig?Bilforumet? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Hadde veldig lyst på Alfa, men fornuften pusta meg i nakken og det vart japansk. Hehehe,fornuftig..syns da ikke japanerne er så mye mer fornuftig enn italienerne.. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg er veldig glad i Fiat og en del Alfa, men er avhengig av å ha en bil som starter hver dag Det er flere av de klassiske Fiatene jeg kunne tenkt meg å hatt som sommerbil. Jeg husker Lars Ola Sandelien fra Vi Menn skrev omtrent dette for noen år siden : .....ingen av disse holdt følge med Ritmo Abarth. Den gikk som et uvær de dagene den først startet. Alle tenker så negativt om alle disse italienerne,at de ikke starter,at de ruster osv. De er vel ikke noe mer driftsikre enn hva folk flest velger,nemlig kjedelig passat og avensis.. Folk i norge er kjipe,velger kun det andre folk kjøper! Bruk hjertet når du kjøper bil!Ikke hodet og fornuften... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg er oppvokst i Fiater fra 80 tallet, og tro du meg : de var av _ræva_ kvalitet. (Men gud så morsomme) Vi har hatt Pandaer, Unoer, Ritmo og 127. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg kjører en 1965-modell Neckar Jagst 2, eller Fiat 600 D som den er bedre kjent som i Italia. Av og til kjører jeg en 1998-modell Fiat Marea 1.6 ELX som foreldrene mine eier. Artige biler begge to. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Må jo inprovisere litt.. Men hvem er du egentlig?Bilforumet? Bilforumet, VGD Bil og Blink For å holde meg til tema så hadde faren min en fire-dørs Fiat Ritmo da jeg var liten. Husker at vindusviskerne på den peip som et helvete uansett hva man gjorde med den. Pappa pleide å kalle den for "Drittmo" og etter å ha fått nok av Italiensk "kvalitet" gikk han over til Citroën BX som vel var marginalt bedre. Også har jeg et håndkle med bilde av en Fiat Panda på. Aner ikke hvor det kommer fra. Endret 7. juni 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå