slaraffen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Topic sier det meste. Det jeg lurer på er om jeg kan oppgradere direkte uten å slette/formatere HD først. om det går sparer det meg muligens for leting etter drivere da eieren av maskin hade rotet bort alt som heter cd' er etc under flytting. Håper noen kan gi meg svar -tips om dette Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei, Ja - det skal gå bra. Har gjort dette flere ganger med Win98SE og Win2K. Du får da en bootmanager, der du kan velge om du vil starte i Win2K eller WinME. PS. Husk å legg Win2K i en annen mappe eller helst på en annen partisjon end den som WinME er på. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det der er vel ikke en oppgradering, men bare et ekstra OS. Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Ønsker kun å ha et OS og trodde jeg kanskje ved oppgradering så ville den tta driverne etc fra ME installasjon Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Det der er vel ikke en oppgradering, men bare et ekstra OS. Hei, Stemmer det - min feil - sry! PS. Har aldrig hørt om en oppgraderingsversjon av Win2K, der kan oppgradere fra en Win98/ME - men muligt det finns. Det er jo bare å kontakte Microsoft.no å høre me de. Mvh Kimmer Endret 7. juni 2005 av Kimmer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ønsker kun å ha et OS og trodde jeg kanskje ved oppgradering så ville den tta driverne etc fra ME installasjon Som regel har Win2K egne drivere, de fleste ME-drivere vil nok ikke funka i 2000... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Windows 2000 har mulighet til å oppgraderes fra 98/ME hvis det er det samme språket på windows'ene. Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Ok Ja de er på samme språk.. er det noe spesielt jeg må gjøre for å oppgradere og ikke kjøre en ny installasjon så jeg sitter der med 2 OS Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Windows 2000 har mulighet til å oppgraderes fra 98/ME hvis det er det samme språket på windows'ene. Link, takk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå