mr. fotball Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Helt plutselig da jeg skulle spille litt cs i dag, var det oppstått en merkelig feil. Selve styringen var låst til å konstant gå mot høyre. Det er mulig å bevege seg fremover og bakover, men bevegelsen til venstre blir oppveid av feilen. Det er umulig å spille slik som dere sikkert forstår, så om noen har forslag til en løsning ville jeg vært veldig takknemlig. Kanskje litt dårlig forklart, men jeg håper dere forstår. Endret 7. juni 2005 av mr. fotball Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Om ingen smartinger kommer med en super kommando ville jeg foreslå å legge inn cs/steam på nytt. Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg prøvde masse rart for å få det til å funke. Løsningen var å velge hvilke knapper som skulle være hvilken vei på ny. Alt var riktig på forhånd, men det funket fint etterpå og det er nok for min del. Takk for raske svar! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 -moveright hadde funka. ;| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå