intel_guru Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Lurte bare på hva dere synes om siden min :smile: Adressen er http://www.strupstad.net . Det er en side for en klan, som er hostet på mitt domene. Alt. adresse er http://www.clan-xcon.tk :razz: Gi terning kast!! _________________ Amd XP 1600+ EPoX 8KHA+ bla bla bla [ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2002-07-20 04:37 ] Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Etter min mening var den rå! Terningkast 6 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 "The page cannot be displayed There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed." :| Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 http://www.strusptad.net virker ikke her, men det gjør http://www.clan-xcon.tk . Hmm, kjører Explorer 5.1. Kanskje feilen ligger hos meg. Logoen var dritbra, likte den med en gang. Ellers var siden fin den. Terningkast 5-6. Gratulerer. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Samme her, C.Alhus. Den som funker ser meget bra ut, men popup er *hat*. Lenke til kommentar
Palpantine Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Huff... Sia ser fin ut forsåvidt... Ikke for å sjikanere andres interesser, men kommer enkelte aldri over CS? Det burde jo vært en egen CS-avdeling ved avrusningsklinikker, på lik linje med alkohol/narkotika... Enkelte blir jo så besatt at d rett og slett er skummelt... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Ja, spesielt når Day Of Defeat er *så* mye bedre. :razz: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hva har dette med tilbakemelding til hw.no å gjøre? Greit nokk at du vil ha tilbakemelding, men det er feil kategori å gjøre det i. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 01:55, B|Real skrev:Hva har dette med tilbakemelding til hw.no å gjøre?Greit nokk at du vil ha tilbakemelding, men det er feil kategori å gjøre det i. Altså, hvor ellers skulle jeg putta den?!? Hadde jeg putta den i annet om data, så hadde den blit stengt av dumme moderatorer eller.no. hmm... internett & nettverk maybe?!?! Hadde du i d minste hatt en :razz: bak, så hadde jeg ikke blitt så opprørt, men det er tydlig at det er mange wanna-be-moderatorer her... I rest my case! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Søppel passer vel bra :wink: Kødda. Apropos wannabe-moderatorer, det har vært oppe og blitt avgjort at forumbrukere skal kunne si fra om "feil" i tråder. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Må nok gi den en god 5 ja :smile: Bra layout og logoen passa bra! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Nice logo! (Må lære meg å lage logoer snart! Trenger logoer! Må lage bra logoer!! Aaaargh!!) Likte også de oransje&hvite Navigator-greiene. Meget nice. Sier sterk femmer, jeg. Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Videre er det ikke ønskelig å se rekruttering eller reklame for klaner. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 argasteDJ: Du er flink til å klippe og lime :wink: Men seriøst, hvor hører slikt hjemme hen? Offtopic? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 La oss spørre den allmektige Yummy. Han har svaret. :wink: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 03:32, argasteDJ skrev:Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Videre er det ikke ønskelig å se rekruttering eller reklame for klaner. OMG... :razz: De tenker kanskje mer i rettning ku-klux-klan enn CS klaner?! hmm... _________________ Amd XP 1600+ EPoX 8KHA+ bla bla bla [ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2002-07-20 04:05 ] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 04:03, amd_guru skrev:OMG... :razz:De tenker kanskje mer i rettning ku-klux-klan enn CS klaner?! hmm... Hey, noen CS-spillere er RIMELIG gærne... (Knivstikking?) Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 hele venstresiden var jo nice :smile:).. ..men syns resten virker litt.. tom.. helt hvitt :smile: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 /me starter opp photoshop for å lage no gfx til å ha på høyre siden. Men hva er best da, noe kult stash på høyresiden (siden virker ikke så tom) eller raskere loading? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå