HeHauken Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ellers: vi mangler en sentral midtbanespiller, av klasse så dan! Dette blir bedre i januar, da Ballack kommer Kjøpe Ballack?.... Men, dere United fans liker jo ikke å kjøpe spillere.... Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ellers: vi mangler en sentral midtbanespiller, av klasse så dan! Dette blir bedre i januar, da Ballack kommer Det er vel bare kontraktsforslaget som eventuelt kommer i januar. Først i sommer går kontrakten med Bayern München ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ballack er en utrolig god spiller, men jeg synes han ikke er helt på samme nivå som under Korea-VM. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er også mitt inntrykk. Jeg har heller aldri hatt sansen for det å kjøpe spillere som er på slutten av karrieren og mest sannsynlig på hell. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er også mitt inntrykk. Jeg har heller aldri hatt sansen for det å kjøpe spillere som er på slutten av karrieren og mest sannsynlig på hell. Han er 28 år, og det å si at han er på slutten av karrieren sin er vel litt drøyt synes jeg.. Han har ennå en god del år igjen på toppnivå vil jeg si.. Men skjønner tankegangen din Ikke umulig at han kommer tror jeg. Skal være Fergies førstevalg... Zokora er visst også høyaktuell nå. St.Etienne-spiller... Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Han er 29. Han vil med andre ord bli 30 noen få måneder ut i neste sesong. Da har han neppe mer enn 2–3 sesonger igjen på toppnivå. Men selvsagt, det skader ikke å bruke ham i noen sesonger inntil man har funnet en yngre erstatter. Personlig kunne jeg godt sett for meg Papa Bouba Diop i United-trøye, selv om heller ikke han strengt tatt er noen ungkalv. Han ville nok også bli relativt dyr. Jeg har imidlertid tro på at Alan Smith kan vise seg å bli en ny Roy Keane på sikt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Fulhams Steed Malbranque er en av de mest undervurderte spillerene i Premier League. Rart at ikke flere toppklubber har vært ute og snust på han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå