crapgame Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Liverpool beviser nok en gang at de ikke kommer til å kjempe "der opp" i år heller... Fordi de "bare" klarte 0 - 0 mot Tottenham (som er kvasse i år) på bortebane, mens Man. Utd. bare klarte 1 poeng på hjemmebane? Gitt opp, hva er det for en ting å gjøre. Man gir ikke opp etter 3 kamper (liverpool). skjerp deg mann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Chelsea er uslåelige. Jeg har definitivt gitt opp seriegullet, men andreplassen er jeg rimelig sikker på. Så du mener det LFC har vist hittil i sesongen tilsier det? Nei, og det har jeg da heller ikke gitt uttrykk for. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Chelsea er uslåelige. Jeg har definitivt gitt opp seriegullet, men andreplassen er jeg rimelig sikker på. Neste helg er det LFC - MU og helgen etter er det LFC - Chelsea. Tar jeg feil? Chelsea uslåelige? Latterlig! De har slettes ikke imponert spillemessig denne sesongen synes jeg! Dersom laget ikke hadde hatt den flaksen de har hatt så langt i sesongen, hadde de garantert ikke stått med full pott! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Chelsea er uslåelige. Jeg har definitivt gitt opp seriegullet, men andreplassen er jeg rimelig sikker på. Så du mener det LFC har vist hittil i sesongen tilsier det? Nei, og det har jeg da heller ikke gitt uttrykk for. Når du er sikker på det må du basere det på noe, å jeg kan ikke se noe mer nærliggende enn åpningskampene. Chelsea uslåelige? Latterlig! De har slettes ikke imponert spillemessig denne sesongen synes jeg! Dersom laget ikke hadde hatt den flaksen de har hatt så langt i sesongen, hadde de garantert ikke stått med full pott! Helt enig. Men bakover har de imponert, å fremover bruker nesten alle lag å være rusten i starten. Så jeg skal ikke rope så veldig høyt, er fortsatt redd for chelsea. Men det som kommer raskt opp kommer som regel dundrende ned igjen, så jeg er spent når Chelsea får litt motgang og spillergruppa splittes litt. Eventuelt at Josè finner ut at han skal trene landslag... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Men bakover har de imponert, å fremover bruker nesten alle lag å være rusten i starten....*snip* Sant det! De er ganske solide defensivt, det skal de ha! Har ennå ikke sluppet inn mål i PL denne sesongen, så noe er det jo Men som du sier, skal bli spennende å se hva som skjer når de møter lag som kan gi de virkelig kamp, og når de taper en kamp eller to, hva som skjer da... Spennende å se hvordan de takler motgang. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Men bakover har de imponert, å fremover bruker nesten alle lag å være rusten i starten....*snip* Sant det! De er ganske solide defensivt, det skal de ha! Har ennå ikke sluppet inn mål i PL denne sesongen, så noe er det jo Men som du sier, skal bli spennende å se hva som skjer når de møter lag som kan gi de virkelig kamp, og når de taper en kamp eller to, hva som skjer da... Spennende å se hvordan de takler motgang. Det er ofte slik at gode lag har flaksen på sin side, men jeg trur at chealse vinner i år men håper på LIVERPOOL Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Flott at Gamst Pedersen nettet to mot Manchester United, herlig å se norsk suksess i utlandet. Chelsea virker utilnærmelige. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ja, fint å se at nordmenn endelig har litt suksess igjen Og Owen scora for Newcastle igjen Menmen, Souness benker han sikkert snart Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Flott at Gamst Pedersen nettet to mot Manchester United, herlig å se norsk suksess i utlandet. Chelsea virker utilnærmelige. Han har en god del mil igjen å gå når det gjelder det å måle seg med Ollie Men for all del, sterkt av Gamst'n i går, til tross for særdeles svakt spill av Scholsey på 1 - 2 målet! Chelsea har den turen et lag må ha for å komme langt.. Men spillemessig har jeg ikke latt meg imponere så utrolig mye... Men de skal ha det; syv seire av syv mulige kommer ikke bare av ren tilfeldighet... dessverre... Heldigvis lenge igjen av sesongen! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 0-0 i kampen mellom Liverpool og Chelsea. Liverpool spiller årets beste kamp, men Chelsea er seige og står imot. Dette var en krig, ikke en fotballkamp. 0-0 var et greit resultat. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 0-0 i kampen mellom Liverpool og Chelsea. Liverpool spiller årets beste kamp, men Chelsea er seige og står imot. Dette var en krig, ikke en fotballkamp. 0-0 var et greit resultat. Nja.. Vi eide 2. omgang uten å skape noe serlig. Dog skulle vi vertfall ha en, kanskje to straffer. Chelsea hadde sikkert fått straffe på begge to. Men som folk over her sier. De har ikke overbevist noe denne sesongen, bortsett fra å vinne 7 på rad. Men nå møter vi de på søndag, og da går de på sitt første tap;) Liverpool havner på 2. plass denne sesongen, etter sterk konkuranse fra Man. U. Arsenals tid er forbi! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skjønner fremdeles ikke hvordan man kan vinne sju strake, score desidert mest mål og i tillegg slippe inn 1 fattig mål uten å imponere. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skjønner fremdeles ikke hvordan man kan vinne sju strake, score desidert mest mål og i tillegg slippe inn 1 fattig mål uten å imponere. Om du har sett chelsea spille så er det to ting de kan. 1. Det de kan aller best er å forsvare seg. Noe vi såg på kampen idag. Mange menn bak ballen o.l. 2. Kontre! De fleste målene til chelsea kommer etter kjappe kontringer. Så egentlig er ikke l'pool å rubel-laget så forskjellige. Det eneste er vel at chelsea har flere gode stjerner og raske vinger som kommer ofte på løp. Begge lag er gjerrige bakover. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Skjønner fremdeles ikke hvordan man kan vinne sju strake, score desidert mest mål og i tillegg slippe inn 1 fattig mål uten å imponere. Tror du sikter til meg her Kan fortelle deg hvorfor.. Hadde Chelsea vært totalt overlegne i disse kampene det er snakk om, da hadde jeg blitt skikkelig imponert, og ikke minst skremt! Men, slik jeg ser det, har laget ikke minst hatt en stor dose flaks i en del av disse kampene.. Kan nevne Wigan, Arsenal, Villa... Disse kampene mener jeg at laget ikke har vært bedre enn sin motstander, ergo; mitt poeng.. For all del; det skal en god del til å klare en slik start som de har gjort, ikke det jeg sier. Det er tross alt rekord i PL - all ære! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Tror nok spillet kommer etterhvert og. Det har jo vært en god del utskiftninger på laget i sommer. Essien har enda ikke funnet helt sin plass, men når han er der han skal være så har Chelsea Europas beste sentrale midtbane. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Oj, Park har vært nest sist på de 3 målene til Man Utd. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Flott kamp av Park. MoM vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Forsvaret til United: terningkast 2 ræva kamp av stort sett alle i forsvaret untatt undervurderte silvestre. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Oj, Park har vært nest sist på de 3 målene til Man Utd. Der har du nok en av grunnene til at Fergie kjøpte denne spilleren. Han beviste mot Fulham hvor god han egentlig er! Akkurat en slik spillertype vi trenger føler jeg! Jobber utrettelig for laget, og besitter store kvaliteter både med og uten ball! Fantastisk! Når det gjelder forsvaret vårt i denne kampen, ble jeg ikke videre imponert.. Med litt mer flyt på det første målet, ville Rio ha klarert dette... Synes Sly starter kampen meget svakt, men spiller seg godt opp igjen utover i andre omgang... Richardson gjør en helt grei match, det samme gjør Sheasy. Bardsley viser at han ennå har et stykke igjen å gå, hvertfall mtp. sitt offensive spill. Det defensive kommer han seg bra ut av! Ellers: vi mangler en sentral midtbanespiller, av klasse så dan! Dette blir bedre i januar, da Ballack kommer Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Om det blir Ballack, Gattuso, Diop osv gjenstår bare å sjå.. Men trenger forsterkning der ja, og ingen tvilsomme kjøp denne gang takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå