Gå til innhold

Premier League 2005-2006

indahla

Anbefalte innlegg

Da var årets første toppkamp i Premier League ferdig og det ble en knepen seier(igjen) til Chelsea. Kampen bar preg av at dette var to veldig gode lag som hadde stor respekt for motstanderen. Selv om Chelsea var det førende laget i store deler av kampen så hadde kanskje uavgjort vært et mer rettferdig resultat?!

Anyways, heia Chelsea. :love:

Arsenal scoret ikke, det gjorde Chelsea. Rettferdig eller ikke, jeg bryr meg fint lite.

btw: Senderos? Hva gjør denne mannen på Arsenal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
btw: Senderos? Hva gjør denne mannen på Arsenal?

Nå er jeg ingen Arsenala fan, men han spiller vel fordi han var sinnsykt god når han spilte i Sol sitt skadefravær i fjor.

Syns han leser spillet greit, men han gjør jo mange elemtære feil og virker utrygg i mange situasjoner. Han er jo ikke direkte dårlig, men syns ikke han er bedre enn verken Cygan eller Toure. Cygan spilte noen dårlige kamper ifjor, men han er bedre en Senderos.

Lenke til kommentar
Syns han leser spillet greit, men han gjør jo mange elemtære feil og virker utrygg i mange situasjoner.  Han er jo ikke direkte dårlig, men syns ikke han er bedre enn verken Cygan eller Toure. Cygan spilte noen dårlige kamper ifjor, men han er bedre en Senderos.

Jeg tør påstå at Senderos er en heller middelmådig midtstopper(på dette nivået), noe Arsenal rett og slett ikke kan ha om de skal ta sikte på å slå f.eks Chelsea og Man Utd i årets Premier League. Han har allerede blitt Drogbas personlige rundingsbøye, tenk hva som skjer om han møter spillere som Andriy Shevchenko eller Ronaldinho.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
...tenk hva som skjer om han møter spillere som Andriy Shevchenko eller Ronaldinho.

Ja jeg gleder meg allerede, Arsenal er for svak i alle ledd i år. Vil si at selv Newcastle og Blackburn har en mer komplett stall, bare så synd spesielt Newcastle lider under en dårlig manager.

Lenke til kommentar
Ja jeg gleder meg allerede, Arsenal er for svak i alle ledd i år. Vil si at selv Newcastle og Blackburn har en mer komplett stall, bare så synd spesielt Newcastle lider under en dårlig manager.

Vel, Arsenal har de store gutta(For å nevne noen: Henry, Ljungberg, Fabregas og Cole) og en av ligaens topp3 trenere. Håper Blackburn ender høyt oppe i år, har uendelig stor respekt for 'Sparky'.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vel, Arsenal har de store gutta(For å nevne noen: Henry, Ljungberg, Fabregas og Cole) og en av ligaens topp3 trenere. Håper Blackburn ender høyt oppe i år, har uendelig stor respekt for 'Sparky'.

Hvem er ligaens topp 3 trenere, sier du? La meg gjette: Mourinho, Wenger og Ferguson?

Lenke til kommentar

LOL.

Benitez har gjennomført en sesong, en sesong som var middelmådig i ligaen. Å der han hadde usannsynlig mye flaks i CL. Gi han et par sesonger til så kanskje jeg er enig. Mourinho hadde ubegrenset med penger å en stall Ferguson og Wenger bare kan drømme om.

Men Ferguson har bygd opp 2 storlag i sin periode, å har begynt med sitt tredje. Å ingen har vunnet mer enn han, å det må telle for noe.

Wenger er jeg enig i, stor mann som gjør mye med lite midler. Selv om han er ei klyse.

Lenke til kommentar
Benitez er regnet som Europas beste manager ... teknisk sett. Størst suksess på kortest tid.

Jo da, veldig flink manager. Men han har enda ikke ledet et lag over en lengre periode slik Sir Alex og Wenger har gjort, å er der alle de store utmerker seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Benitez er regnet som Europas beste manager ... teknisk sett. Størst suksess på kortest tid.

Jo da, veldig flink manager. Men han har enda ikke ledet et lag over en lengre periode slik Sir Alex og Wenger har gjort, å er der alle de store utmerker seg.

Det har du rett i.

Lenke til kommentar

Dagbladet.no viste flere spillere en lapp med navnene på de åtte toppseedede klubbene: Liverpool, Real Madrid, Milan, Barcelona, Manchester United, Inter, Bayern München og Arsenal.

Skjønner meg rett og slett ikke på den seedingen. 3 engelske lag, men det beste engelske laget(forhenværende sesong) er ikke seedet. :shrug:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
man kan jo ikke seede et lag for det de har gjort en god cl!

skulle de ha seedet porto når de vant da?

de andre lagene som er nevnt der, er alle topp lag som har gjort mye over lengre tid

Vel, jeg synes det var rart at f.eks ikke Chelsea var seedet når jeg tør påstå at de, sammen med Barcelona er den største favoritten til å vinne i år.

Noen av de lagene på den listen har ikke akkurat dominert i serie og Europa på et par år. :shrug:

Men, UEFA er som kjent ganske så korrupt og styres av et par mektige klubber som sikkert påvirker seedingen til sin fordel.

azzman: Hva skal Man Utd med Owen? De har jo allerede Ruud og Rooney. I tillegg har de Smith i bakhånd. Håper han går til Newcastle evt returnerer til Anfield jeg. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
man kan jo ikke seede et lag for det de har gjort en god cl!

skulle de ha seedet porto når de vant da?

de andre lagene som er nevnt der, er alle topp lag som har gjort mye over lengre tid

Vel, jeg synes det var rart at f.eks ikke Chelsea var seedet når jeg tør påstå at de, sammen med Barcelona er den største favoritten til å vinne i år.

Noen av de lagene på den listen har ikke akkurat dominert i serie og Europa på et par år. :shrug:

Men, UEFA er som kjent ganske så korrupt og styres av et par mektige klubber som sikkert påvirker seedingen til sin fordel.

azzman: Hva skal Man Utd med Owen? De har jo allerede Ruud og Rooney. I tillegg har de Smith i bakhånd. Håper han går til Newcastle evt returnerer til Anfield jeg. :)

Det er ikke så rart at Chelsea ikke er seedet. Man legger jo sammen poengene fra de fem siste årene og i sesongene 00/01-02/03 så fikk de 6.7 8.8 og 5 poeng hvis jeg ikke tar helt feil. Det trekker snittet langt ned. De to siste årene har de fått rundt 25 poeng per sesong. Det er derfor ikke rart at noen av lagene som ikke har gjort det så alt for bra i fjor kan bli seedet.

Jeg synes også at Man U. ikke trenger Owen. De har mange nok angrepsspillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...