TomWhittaker Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har selv vært på Anfield og følt the Kop på kroppen. Var ikke særlig høy i hatten da jeg satt der med Wise på ryggtavla omringet av røde sinte menn. Jeg var der med Keane på ryggen, kampen var Lfc - Everton. Satt helst fremst, nesten ved cornerflagget. Fikk blant annet en halv stol i hode. Når du ser Liverpool - Everton med Keane på ryggen ber du om å få bank. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Rett og slett forkastelig måten Chelski har gått frem på for å sikre seg Arnesen, dessverre... Ikke første gangen de gjorde det på denne ulovlige måten heller... Trodde de hadde lært noe av Cole-episoden jeg, men der tok jeg tydeligvis feil... Virker som de prøver å strekke grensene litt lenger hver gang, noe de tydeligvis klarer... Synd for fotballen! Gleder meg veldig til starten jeg også! Skal bli spennende å se van der Sar og Ji-Sun Park i aksjon, det er helt sikkert! Tror sistnevnte kan bli en hit i Unitedtrøya! Moro! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 *host* Man Utd - Mikel Obi *host* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 tror ingen kan utale seg som mikel saken siden ingen vet hva som har skjedd. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Men chel$ki prøver jo å snappe han foran manu, som dem har gjort med andre spillere også, f.eks Robben.... Kenyon klarte jo også å ødelegge Ronaldinhos overgang til manu, før han dro til chel$ki.... Ikke for å være en whinete united-supporter, men sånn som chel$ki holder på ødelegger fotballen, som tidligere nevnt.... Dessuten HATER jeg hovedstatslag... Vet ikke hvorfor, men har bare blitt sånn (Ass'nal, Chel$ki, Lyn, vif osv....) Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 *host* Man Utd - Mikel Obi *host* Og med det vil du hen? Tror det er for mye man ikke vet i den saken, til at man kan uttale seg om den... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Poenget mitt er at mange uttaler seg negativt om Chelsea uten å ha en snøring om hva som foregår bak lukkede dører. Det er like morsomt å se den gemene hop svelge sladdervrøvlet til The Sun (f.eks, mange idioter som skriver sladder) gang på gang. Chelsea gjør bare det som en rekke andre klubber har gjort før de. Forskjellen er at de blåkledde har en PR-kåt, russisk investor som media så til de grader har blåst opp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Poenget mitt er at mange uttaler seg negativt om Chelsea uten å ha en snøring om hva som foregår bak lukkede dører. Det er like morsomt å se den gemene hop svelge sladdervrøvlet til The Sun (f.eks, mange idioter som skriver sladder) gang på gang. Chelsea gjør bare det som en rekke andre klubber har gjort før de. Forskjellen er at de blåkledde har en PR-kåt, russisk investor som media så til de grader har blåst opp. Må ikke glemme at mourinho er en skurk, å han har vært det siden han startet som trener. Kanskje en smart en, men fortsatt en skurk. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Poenget mitt er at mange uttaler seg negativt om Chelsea uten å ha en snøring om hva som foregår bak lukkede dører. Det er like morsomt å se den gemene hop svelge sladdervrøvlet til The Sun (f.eks, mange idioter som skriver sladder) gang på gang. Skjønner hva du sikter til, men kjøper ikke helt det du skriver... Dersom det bare hadde vært The S*N som hadde skrevet dette, hadde saken vært en annen, men nå har det seg slik at det ikke bare er de som eksisterer når det gjelder britiske aviser... Men enig at The S*N ikke holder mål for fem flate øre! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ahh, da var årets første trofè sikret. Arsenal skal ha skryt for tidvis godt spill. Drogba var fantastisk på de to målene. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ingenting er som å sjå Gooners tape! Du har heilt rett om Drogba sine mål, utrulig styrke, presisjon og teknikk på den gutten. Uansett gratulerer, men så har det ikkje alltid gått bra for laget som vinner Comunity Shield, reint statistisk sett. Jaja, så har endelig Rio komt til einigheit med United om ny kontrakt, tok tid gitt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har inngått to veddemål angående neste sesong i England: Liverpool kommer høyere enn Arsenal. Liverpool kommer høyere enn Manchester Utd. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har inngått to veddemål angående neste sesong i England: Liverpool kommer høyere enn Arsenal. Liverpool kommer høyere enn Manchester Utd. Svoren L'pool fan som jeg er burde jeg vel støtte veddemålene dine, men at begge går inn har jeg dessverre ikke tro på. Men, men... Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Gleder meg til detta!! Og tabellen blir nok som den står til dags dato.. Tabellen: Klubb S Mål P Arsenal 0 0-0 0 ManUtd 0 0-0 0 Liverpool 0 0-0 0 Chelsea 0 0-0 0 Blackburn 0 0-0 0 Villa 0 0-0 0 West Ham 0 0-0 0 Newcastle 0 0-0 0 Spurs 0 0-0 0 Everton 0 0-0 0 Charlton 0 0-0 0 Boro 0 0-0 0 Bolton 0 0-0 0 Sunderl. 0 0-0 0 Man.City 0 0-0 0 Fulham 0 0-0 0 Bir'ham 0 0-0 0 WBA 0 0-0 0 Por.mouth 0 0-0 0 Wigan 0 0-0 0 ARSENAL på TOPP!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har inngått to veddemål angående neste sesong i England: Liverpool kommer høyere enn Arsenal. Liverpool kommer høyere enn Manchester Utd. Svoren L'pool fan som jeg er burde jeg vel støtte veddemålene dine, men at begge går inn har jeg dessverre ikke tro på. Men, men... Jeg inngikk ikke veddemålene kun fordi jeg elsker Liverpool. Jeg er rimelig sikker på at jeg vinner. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har inngått to veddemål angående neste sesong i England: Liverpool kommer høyere enn Arsenal. Liverpool kommer høyere enn Manchester Utd. Jeg håper du vinner, men har lite tro på at Liverpool kommer over Arsenal. Min tanke: #1. Chelsea #2. Arsenal #3. Liverpool #4. Man Utd #5. Blackburn, de har jo trossalt øyrikets beste spisspar + øyrikest nest beste keeper. ^^ Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ahh, da var årets første trofè sikret. Arsenal skal ha skryt for tidvis godt spill. Drogba var fantastisk på de to målene. Stort trofé gitt Statistikken taler ikke akkurat for Chelski når det gjelder ligamesterskap, ettersom de vant CS mener jeg... Gleder meg veldig til sesongstart! Kommer til å bli en spennende sesong, hvor jeg vet at laget fra London skal få en hard kamp om ligagullet! Ser på Arsenal og United som de største utfordrerne! Liverpool tror jeg ikke blir gode nok i år heller, men de har noe på gang, det tror jeg.. Spennende blir det hvertfall! We all follow UNITED! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Stort trofé gitt Statistikken taler ikke akkurat for Chelski når det gjelder ligamesterskap, ettersom de vant CS mener jeg... Gleder meg veldig til sesongstart! Kommer til å bli en spennende sesong, hvor jeg vet at laget fra London skal få en hard kamp om ligagullet! Ser på Arsenal og United som de største utfordrerne! Liverpool tror jeg ikke blir gode nok i år heller, men de har noe på gang, det tror jeg.. Spennende blir det hvertfall! We all follow UNITED! Alt sølvtøy er kos. Slik negativ statistikk er til for å brytes. Det er kun en tilfeldighet at seier i CS fører til 'dårlig' plassering i Premier League. Forresten, ikke kall de for Chelski, det sømmer seg ikke. Kunne kalt Arsenal for Team Frankrike(kanskje mer aktuelt for et par år siden) og Man Utd for Malcolm Glazer Utd. Alt bunner ut i sjalusi. Gled dere heller over at det er flere storlag nå enn før. Og som sagt tidligere, jeg og de blå har en lang historie. Roman kom over 10 år etter jeg fikk min første Chesea-drakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Roman kom over 10 år etter jeg fikk min første Chesea-drakt. Det er greit nok det, men Chelsea har ødelagt sporten litt. Jeg er rimelig sikker på at uansett hvilket lag Roman hadde kjøpt, så hadde det vunnet Premiere League. Dessuten er Mourinho en arrogant idiot som utrolig nok er en god trener. Likevel er det ikke til å stikke under en stol at Benitez er den treneren i Europa som har gjort størst suksess på kortest periode (stod skrevet i et temmelig subjektivt LFC-supporterblad, but still). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har inngått to veddemål angående neste sesong i England: Liverpool kommer høyere enn Arsenal. Liverpool kommer høyere enn Manchester Utd. Jeg håper du vinner, men har lite tro på at Liverpool kommer over Arsenal. Min tanke: #1. Chelsea #2. Arsenal #3. Liverpool #4. Man Utd #5. Blackburn, de har jo trossalt øyrikets beste spisspar + øyrikest nest beste keeper. ^^ Hva i all verden gjør Arsenal så langt opp, hvis det er et lag som er dårlig rustet foran denne sesongen så er det akkurat dem. Er jo snart bare Henry igjen som holder klasse. Å LFC kommer ikke over Man U i år. Håper bare united kjøper en ny sentral midtbane så er vi i boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå