henrik^ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Heisann! Jeg trenger et USB tastatur til iBooken min, som jeg kan bruke når jeg har den "docka", har dere noen å anbefale? Kunne gjerne tenkt meg Logitech Ultra Flat X, men får man det med USB, evt en overgang? Mvh Henrik ;D Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Brukte Ultra Flat X med en overgang fra PS2 til USB på min iBook. Funket fett det. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Åå, herlig, det var godt å vite.. Får man slike overganger på Komplett, eller enda bedre; Databutikken? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Garantert. Hvis ikke VET jeg de har hos Clas Ohlson, det var der jeg kjøpte min. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Bare hyggelig. Fortell gjerne om hva du synes etter at du har fått det. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er Ultra X ikke USB som default? Det står jo USB/PS2... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er Ultra X ikke USB som default? Det står jo USB/PS2... Mitt er ihvertfall PS2, men det er et år gammelt så ting kan ha forandret seg siden den gang, naturligvis. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Huff, den adapteren kosta flesk Det er et Labtec-tastatur som er PS/2 og USB.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvorfor kjøpe USB tastatur og ikke PS/2 tastatur? Noen som vet dette? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er Ultra X ikke USB som default? Det står jo USB/PS2... Mitt er ihvertfall PS2, men det er et år gammelt så ting kan ha forandret seg siden den gang, naturligvis. Ja, Ultra-X kommer nå med fast USB-plugg og en overgang til PS2, slik mus har gjort i lange tider. Så da kan du velge det som passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå