master air Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Nå har jeg endelig råd til å spandere på meg selv en data. Jeg har et budsett på ca 12 000 jeg skal bestille fra netshop og pc utstyr eller komplett. Her er handlelista for de som ikke gidder å klikke på den så er den her også: AMD Athlon 64 3000+ ''Venice'' Cooler Master Stacker STC-T01 Corsair Value Select DDR400 1024 MB (2x512) Gigabyte GA-K8NF-9 Labtec Standard Keyboard Logitech MX518 Microsoft Windows XP Norsk Home OEM Fullversjon Nec ND-3540A Tagan TG420-U02 i-Xeye Samsung SpinPoint P120 200 GB S-ATA II Sapphire Radeon X800 XL Iiyama ProLite E435S og ett eller annet Wlan kort. Jeg har som dere kan se ikke noe fra før av og jeg er litt i tvil med PSUen og HK. Bør jeg heller bytte HK til MSI K8N Neo4-F eller Gigabyte GA-K8NS Ultra-939? Har dere noen gode forslag til PSU helst stille og kraftige og fra netshop eller pc utstyr? Vil jeg merke stor forskjell på 3000+ og 3200+ Venice/Winnie? Takker på forhånd på svar. edit: glemte wlan kortet... Endret 9. juni 2005 av master air Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Les denne tråden: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=428681 Samme socket og samme prisklasse, det er også en gamermaskin. Når det gjelder strømforsyninger, så kan du egentlig velge og vrake mellom alle Hiper og Thermaltake PCutstyr har. De er alle bra. Men ikke kjøp noe med under 400W. Selv kjøper jeg ikke noe under 500W. Helst 580 eller mer, greit med litt ekstra i tilfelle. Var jeg deg ville jeg byttet ut HK med Neo4-F, ja. Også ville jeg ikke kjøpt Corsair Value. Ville kjøpt denne. Men hvis du ikke vil bruke så mye penger på RAM så kan du kjøpe denne. Gidder du virkelig bruke penger på Windows? Vil jeg merke stor forskjell på 3000+ og 3200+ Venice/Winnie? Nei. Endret 7. juni 2005 av BTK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå