Gå til innhold

SE og Vodafone presenterer V600i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir mer av denne type mobiler fremover, vet ikke om det er positivt for oss men...

:p

Ser ikke helt det negative med akkurat denne mobilen, den er jo tross alt et annet fargevalg.

Men mobiler som V800 og lignende er det synd er eksklusive til Vodafone i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Denne er altså kun for Vodafone? Til å begynne med vaffal...?

Dette er altså en K600i i annen farge. K600i kommer til norge i tredje kvartal.

Om K600i kommer i samme farge etter hvert er vanskelig å si, men det kommer nok til å ta sin stund om den gjør det.

Lenke til kommentar
*Camera 2 megapixel 

*Camera 1.3 megapixel

:)

Den der skjønte jeg ikke helt.

På SE sin side står det at både K600i og V600i har 1,3 megapikselkamera.

Er det altså kameraet forann på mobilen som er bedre på V600i? Det er klart at ingen av dem har et 2 megapiksel kamera. Kanskje de mener "kamera nummer to" når de skriver "Camera 2 megapixel" eller noe, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har forstått, så er kameraet foran 1,3 Mp kamera, og det bak 2 Mp, men det kan hende jeg har misforstått.

Er i hvert fall veldig rart hvis de har et 2 megapixel kamera uten å nevne det med et ord i pressemeldingen :)

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har forstått, så er kameraet foran 1,3 Mp kamera, og det bak 2 Mp, men det kan hende jeg har misforstått.

Snedig, pleier jo å bruke VGA kamera foran på UMTS mobiler?

Tror nok det er veldig like specs som for K600i, så er nok to veldig like mobiler, det eneste jeg savner på K600 er minnekort utvidelse, men det er en billig mobil så skjønner greia.

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...