Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Norges raskeste bredbåndslinje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt rått. Download er en ting, men at de setter upload til 25 mb. Bøyer meg i støvet av respekt for lyse (og misunnelse for de som har det).

Husker i gamle dager når BKK linjen min var noe alle var misunnelig på (10/10). I dag er den bare skygger av den gamle , nå med (4/4) - samt alle andre har økt. Får håpe at BKK kommer med tripple play snart også da. Har fått med meg at de til høsten skal gi meg mulighet til ip-tv med en ny boks. Kanskje de igjen "åpner" båndbredden da.. Får lov å håpe, men tviler sterk.

Lenke til kommentar
Helt rått. Download er en ting, men at de setter upload til 25 mb. Bøyer meg i støvet av respekt for lyse (og misunnelse for de som har det).

Husker i gamle dager når BKK linjen min var noe alle var misunnelig på (10/10). I dag er den bare skygger av den gamle , nå med (4/4) - samt alle andre har økt. Får håpe at BKK kommer med tripple play snart også da. Har fått med meg at de til høsten skal gi meg mulighet til ip-tv med en ny boks. Kanskje de igjen "åpner" båndbredden da.. Får lov å håpe, men tviler sterk.

takk skal du ha :tease::tease:

du kan sjekke sia til lyse tror det står en liste over alle partnerene som tilbyr samme produkt som dem.

Lenke til kommentar

Ok..sitter å sikler over tastaturet her nå.. :dribble:

MEN..

- Må man ikke grave inn til huset hvis det ikke er lagt opp til det fra før?

- Er man ikke avhengig av at komunen har bygget godt ut med sentraler?

Av erfaring etter smalltalk med kompiser og andre så har det blitt bygd ut fiber overalt i norge men så si ingen av de har fått klarsignal enda..

Da snakker vi om helt tilbake til 2000.. :hrm:

Med denne farten på utbyggingen ser det jo ut som at solen fryser til is før flesteparten av oss normenn kan laste ned filmer på minutter :angry:

Lenke til kommentar
Desverre så er jo Lyse bare utbredt i vestnorge (rogaland?).

Nei, Lyse finner du på de underligste steder i norge.

Lyse vidreselges igjenom div lokale utbygginger mange steder i landet fra sør til nord, det selges da under lokale navn men hele produktet er det samme som Lyse sine egne tjenester.

Lenke til kommentar
Av erfaring etter smalltalk med kompiser og andre så har det blitt bygd ut fiber overalt i norge men så si ingen av de har fått klarsignal enda..

Da snakker vi om helt tilbake til 2000.. :hrm:

Fiber er bygget ut som stamnett de fleste plasser i norge og det er selvsagt i bruk men det som er problemet er spredenettet med fiber inn til alle hus. Dette koster og man er avhengig av lokale e-verk og kommuner for og få dette på plass.

Lenke til kommentar

Da snakker vi om helt tilbake til 2000..

På jobben til min Far legges det fiber nå..

Forsåvidt i hele komunen, så de skal få "litt" bedre linje + bedre internt nettverk mellom telefoner/data

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...