Znoken Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Lyse imponerer må jeg si...Synd Lyse ikke har bredbånd i Larvik da.... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hastighet har sin pris. Dyrt produkt vil jeg påstå, selv om det er helt enestående. Om man har råd, så slår man til på dette Desverre så er jo Lyse bare utbredt i vestnorge (rogaland?). Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Helt rått. Download er en ting, men at de setter upload til 25 mb. Bøyer meg i støvet av respekt for lyse (og misunnelse for de som har det). Husker i gamle dager når BKK linjen min var noe alle var misunnelig på (10/10). I dag er den bare skygger av den gamle , nå med (4/4) - samt alle andre har økt. Får håpe at BKK kommer med tripple play snart også da. Har fått med meg at de til høsten skal gi meg mulighet til ip-tv med en ny boks. Kanskje de igjen "åpner" båndbredden da.. Får lov å håpe, men tviler sterk. Lenke til kommentar
kRYTEC Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Men hvilke _hjemmeroutere_ er det som faktisk greier 50Mbit/25Mbit? Jeg vet ikke om noen... med mindre du bruker linux/windows box til den funksjonen. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Helt rått. Download er en ting, men at de setter upload til 25 mb. Bøyer meg i støvet av respekt for lyse (og misunnelse for de som har det). Husker i gamle dager når BKK linjen min var noe alle var misunnelig på (10/10). I dag er den bare skygger av den gamle , nå med (4/4) - samt alle andre har økt. Får håpe at BKK kommer med tripple play snart også da. Har fått med meg at de til høsten skal gi meg mulighet til ip-tv med en ny boks. Kanskje de igjen "åpner" båndbredden da.. Får lov å håpe, men tviler sterk. takk skal du ha du kan sjekke sia til lyse tror det står en liste over alle partnerene som tilbyr samme produkt som dem. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ok..sitter å sikler over tastaturet her nå.. MEN.. - Må man ikke grave inn til huset hvis det ikke er lagt opp til det fra før? - Er man ikke avhengig av at komunen har bygget godt ut med sentraler? Av erfaring etter smalltalk med kompiser og andre så har det blitt bygd ut fiber overalt i norge men så si ingen av de har fått klarsignal enda.. Da snakker vi om helt tilbake til 2000.. Med denne farten på utbyggingen ser det jo ut som at solen fryser til is før flesteparten av oss normenn kan laste ned filmer på minutter Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Desverre så er jo Lyse bare utbredt i vestnorge (rogaland?). Nei, Lyse finner du på de underligste steder i norge. Lyse vidreselges igjenom div lokale utbygginger mange steder i landet fra sør til nord, det selges da under lokale navn men hele produktet er det samme som Lyse sine egne tjenester. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Av erfaring etter smalltalk med kompiser og andre så har det blitt bygd ut fiber overalt i norge men så si ingen av de har fått klarsignal enda..Da snakker vi om helt tilbake til 2000.. Fiber er bygget ut som stamnett de fleste plasser i norge og det er selvsagt i bruk men det som er problemet er spredenettet med fiber inn til alle hus. Dette koster og man er avhengig av lokale e-verk og kommuner for og få dette på plass. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hastighet har sin pris. Dyrt produkt vil jeg påstå, selv om det er helt enestående. Om man har råd, så slår man til på dette Hei, Ikke lenge siden vi betalte 1500,- for 2Mbit SDSL hos BlueCom. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Og så har vi en regjering som synes at oljepenger i Phillip Morris er bedre enn infrastruktur i fedrelandet (gjelder både veier og IT) Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Digg for de som kan få den linja Men det er vel snakk om år før prisene på sånne linjer blir akseptable Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Lyse imponerer må jeg si...Synd Lyse ikke har bredbånd i Larvik da.... Hei, Henviser til en tråd om samme emne startet en time tidligere end denne! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=428675 Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Av erfaring etter smalltalk med kompiser og andre så har det blitt bygd ut fiber overalt i norge men så si ingen av de har fått klarsignal enda..Da snakker vi om helt tilbake til 2000.. På jobben til min Far legges det fiber nå.. Forsåvidt i hele komunen, så de skal få "litt" bedre linje + bedre internt nettverk mellom telefoner/data Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mitt nett via NTNU holder i lange baner egentlig. 100Mbit for ca. 120 kr i måneden er jo helt OK. Knut Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Men hvilke _hjemmeroutere_ er det som faktisk greier 50Mbit/25Mbit? Jeg vet ikke om noen... med mindre du bruker linux/windows box til den funksjonen. Har en dlink gamer lounge router den klarer 90 mbit/s en vei så den klarer nok 50/25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå