Catste Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei eg har ein Volvo 240 gl 92 mod som eg kjører rundtom men no i den siener etid har eg fått problem med den slik at bilen virka dau og at den puttre mer enn det den gjorde å er ikke noe futt i lengre. Vet noen av dere hva problemet kan vera?? Mvh Volvo fan Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har du bytta elementære ting som luftfilter og tennplugger i det siste? Hvis ikke kan dette rett og slett være årsaken. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kunne vært greit å foreta en CO-justering. Fin bil du har forresten Lenke til kommentar
trra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå