finfyr Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Når jeg er inne på akam.no, og velger "Flere innlegg", så kommer jeg ikke til flere innlegg i akam.no delen. Jeg får da opp innlegg om handler om PHP og nettverk. Synes å huske at en tidligere bare fikk opp emner fra akam.no delen. Tar jeg feil? Og når jeg går inn på akam.no, så må jeg ofte vente på innleggene fra forumet, både når jeg bruker IE og Opera. Alt annet kommer fram, mens jeg må vente noen sekunder på forumdelen til høyra. Flere som har problemet? Håper det kan være til hjelp å dele dette.... Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei. Med det nye designet, dukket det opp en del ting som ikke er som før. Dette er en av tingene jeg ikke er så glad for, og skal prøve å få endret. Men det kan være at det ikke skjer helt med en gang. Uansett, takk for at du sier fra. Hvis leserne ikke vil ha det sånn, så skal jeg prøve å endre det. Erik Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det er der.... man bare ser det ikke. På v. side, under "Logget inn som:____" - står det "Vis nye poster" og der er det! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Joda, skarsk. Forstår hva du mener, men du forstår ikke hva jeg mener. Men jeg vil at når en er på akam.no så skal kun akam.no relaterte innlegg. Lenge siden jeg kommenterte dette, men de har visst ikke fått det til enda Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Kunne ikke noen sett på dette da? Savner at det er slik det var før i "gode gamle dager jeg". Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hvis du tar dette opp under tilbake meldinger om forumet hadde vært og jeg er sikker du ville fått bedre svar der, men jeg sender det vidre til de høyere makter Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Kunne ikke noen sett på dette da? Savner at det er slik det var før i "gode gamle dager jeg". Enig! Vil gjerne kommentere mitt innlegg Postet 16/01-2006 : 16:12; Dette innlegget var basert på observasjon hvor så og si alle nye innlegg var fra akam.no. Derfor tok jeg feil. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 ##Flyttes## Gjør deg bedre kjent med forumkategoriene før du poster neste gang. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Denne saken er visst veldig gammel men jeg har uansett fikset det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg