fred på jord Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Logoen til Zodiac er stort sett kjent fra sambands- og telefonutstyr. Deres første generasjon av MP3-spillere bærer preg av at de har begitt seg inn i ukjent terreng. Les mer Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det er mange funksjoner jeg kan leve uten, men en mp3-spiller MÅ ha USB 2.0-støtte. Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Veldig lenge siden hardwaree testet en mp3-spiller Lenke til kommentar
power Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvorfor er det så få spillere som for et minus fordi de ikke har støtte for OGG? Dette er da et minus? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvorfor er det så få spillere som for et minus fordi de ikke har støtte for OGG? Dette er da et minus? Vil ikke akkurat si det. Det er veldig lite utbredt. Det er et pluss hvis en spiller støtter det, men vil ikke kalle mangel på støtte for et minus. Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har jeg sovnet i timen? kan noen fortelle meg om formatet .TVF? Lenke til kommentar
power Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Hvorfor er det så få spillere som for et minus fordi de ikke har støtte for OGG? Dette er da et minus? Vil ikke akkurat si det. Det er veldig lite utbredt. Det er et pluss hvis en spiller støtter det, men vil ikke kalle mangel på støtte for et minus. Vel. Det har iaf noe å si for meg som har mye av samlingen min i OGG-format.. Liker dette formatet bedre enn MP3 og WMA. Så for meg personlig blir det et minus. Synd at det ikke er flere som deler samme mening Endret 13. juni 2005 av power Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå