runsel Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg lurer på om noen har noe tips for å senke støyen fra pc`N, Spessielt lurer jeg på om noen vet hvilken kjølevifte jeg kan bruke for å få ned lydnivået på et lavt nivå (har AMD 1700 XP) Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Du kan begynne med å sette rehostater på viftene dine, samt å gå til annskaffelse av Magic Fleece. Magic Fleece er testet på http://www.overklokking.no :smile: Og mens du er i gang med handel på microplex, så plukk opp en harddisk ramme også, så får du vekk vibrasjoner fra HDD'n. _________________ Amd XP 1600+ EPoX 8KHA+ bla bla bla [ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2002-07-20 01:18 ] Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hei runsel! Gratulerer med din første melding. Dette emnet har blitt tatt opp mange ganger på dette forumet. Jeg gir deg noen linker, så du kan lese litt. Har DU stille luftkjøling? Forklar meg hvordan..! :smile: Hvordan redusere støy? for nybegynnere.... Ellers så kan du ta en titt på støydempingsforumet. Håper dette hjalp deg litt videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå