Gå til innhold

"Hack" kan oppgradere XP Home til XP Pro Lite

Anbefalte innlegg

German computer magazine C'T claims that by changing only 2 bytes from the file setupreg.hiv in Windows's XP Home kit, users can get access to certain functions only avalaible in Windows XP Professional, such as Remote Desktop, User management and enhanced security features...

Der står det også hvordan dette skal gjøres, men pga. forumets syn på piratvirksomhet valgte jeg og ikke ta med dette.

Noen som har noen meninger om dette... ?

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
German computer magazine C'T claims that by changing only 2 bytes from the file setupreg.hiv in Windows's XP Home kit, users can get access to certain functions only avalaible in Windows XP Professional, such as Remote Desktop, User management and enhanced security features...

Der står det også hvordan dette skal gjøres, men pga. forumets syn på piratvirksomhet valgte jeg og ikke ta med dette.

Du må jo væe enig at Tyske folk ikke er datakyndige.

Lenke til kommentar

Du må jo væe enig at Tyske folk ikke er datakyndige.

Ikke verre enn den norske fagpresse. Det kommer mer enn nok feilinformasjon fra medier som PCWorld Norge, IT-Avisen og Digi.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...