-HugiN Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har forstått det slik at bedre minnekort gjør filming med kamera bedre, har tenkt å kjøpe Casio EXILIM ZOOM EX-Z750, så hva er best av MultiMediaCard og SD Memory Card? Hvilket merke å hvor kan jeg få tak i det? Bør ikke koste så alt for mye... På forhånd takk... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Her er vel SD-kort det beste (raskeste). Kjøp sandisk eller lexar, dette er det sikreste. Multimediacard er "utgått", og fåes kun i mindre størrelser. For å få bedre filming må du ha et raskt nok minnekort, og det må være størst mulig. 2*512 er fint. Kjøp 2 minnekort og skift annenhver dag, så slipper du å miste alle bildene hvis et kort feiler! Herr Brun Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 SD kort er slik jeg har fortsått det bedre ja, uten at jeg kan si dette med 100% sikkerhet. Merkene som er anbefalt er vel Lexar og Sandisk anbefalt. Bruk søkefunksjonen, så finner du nok en del info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå