Jørnan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 I de siste dagene har dette ikonet kommet når jeg henter e-post, og leser de når de er uleste. Ser ut som et virus tegn eller noe slikt for meg. Vet noen hva det er? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ser ikke ut som noe verre enn at du har liten plass på telefonen, men så har jeg liten erfaring med Symbian UIQ da. Men ut ifra ikonet ville jeg gjettet på at det betyr noe slikt. Prøv å slett et program eller to fra telefonen, og dra ut minnekortet. Kanskje det forsvinner da? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Du hadde rett. Jeg trodde jeg hadde 20 MB ledig på mobilen, men så kom jeg over en film på 20 MB. Og hele filmen var sort! Hadde kommet innat kameraknappen. Godt det ikke var mer minne Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du er klar over at det er 2005 fremdeles? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Du er klar over at det er 2005 fremdeles? Du er klar over at det står 5 og ikke 6? trykk på bildet og du blir overbevist. Til topic. Den ikonen hadde jeg også på min P910i. Fant det til slutt at det var lite minnet igjen Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Du er klar over at det er 2005 fremdeles? Du er klar over at det står 5 og ikke 6? trykk på bildet og du blir overbevist. ahhh. Sånn går det når bildene blir overkomprimert. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Slettet Endret 8. juni 2005 av jornan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå