Terje911 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har nettopp installert XP pro på nytt og da formaterte jeg C: og etter det så har deler av D: blitt så treg, når jeg skal åpne noen mapper så "henger" mappen seg opp å jeg må vente ei stund før jeg kan trykke på nytt... Noen som vet hva som kan være galt? Var ikke sånn før! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Kan jo prøve å defragmenter den og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Eller du kan bruke kommandoen: start->kjør->sfc/ scannow Ved bruk av denne kommandoen så trenger du Windows cden din, fordi denne kommandoen spør etter den (regner med at du har cd). Det denne kommandoen gjør er å validere systemfilene dine, og rette opp eventuelle feil som måtte være der.. Endret 7. juni 2005 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har du lagt inn hovedskortdrivere (fra CD som fulgte med hovedkortet/evt. oppdatert fra nettet)? og hva med SP1/SP2? Lenke til kommentar
Terje911 Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har prøvd defrag men uten stort hell. Kan prøve å legge inn driverene til hovedkortet da, har nesten ikke lagt inn noen drivere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå