SchmucK Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Heisann, ettersom jeg ikke fant noen plasser der det har skjedd lignende tilfeller tenkte jeg at jeg kunne poste det her. Det skjedde igår når jeg skulle gå inn på ventrilo, alt var plutselig som om det var muta (noe som det ikke var.) Jeg prøvde winamp og alt, men ikke en lyd ville komme. Jeg satte headsettet i stereoet her hjemme og der funka det helt fint. Så igår kveld formaterte jeg like så godt hele pcen og installerte lyd driverne på ny, men fortsatt INGEN lyd. Noen som vet hva som kan være gale? Når jeg stapper det inn i lydkortet er det akkurat som om det ikke er koblet til i det hele tatt :S Noen som har noen ideer? Kan det være det integrerte lydkortet som har tatt kvelden? All hjelp tas imot med stooor takk Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mulig det kan ha hendt. Ikke hatt noe stor belastning på det? Lenke til kommentar
SchmucK Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Takk for at du svarte Nei det er ikke noen stor belastning på det, og igår når jeg skulle skrue på pcen igjen så slutta cpu viften også å snurre etter noen sekunder. Så eneste løsningen jeg ser på det er å sende pcen inn til www.belltech.no som er et kvarter her ifra og få dem til å finne ut hva det er. Hvis det er noe gale med hovedkortet da så sender jeg det inn og får et nytt på garantien fra komplett Noe annet også som kan ha forsaket det er at meg og kompisen satte på sånne kabelholdere, og det var etter det det klikka Men vi var ytterst forsiktige så jeg vet ikke hva det kan være. Får vente på tilbakemeldingen fra belltech =) Lenke til kommentar
hak0n89 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 det er sannsynligis deaktivert i BIOS har hatt samma prob Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 er der 100% sikker på at dere koblet det riktig? CPU vifta skal IKKE slutte å gå plutselig.. har et HK liggende hvor alle viftene sliter, og der er omtrent alt så svidd som det er mulig uten at det er umulig å bruke.. kjenn på spenningsregulatorer, kjøleribber og kondensatorer om de er varme.. kan høres ut som om HK har ryki.. Lenke til kommentar
SchmucK Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Hallo, sendte kortet inn på nytt, og når jeg tok på pcen så skjedde det samme problemet igjen, dermed måtte jeg sende kortet inn på ny! Når jeg fikk tilake det så droppa jeg å koble til sånn "intruder alert" ting som kommer fra kabinettet og jeg tror det var det som var problemet. Etter det så funka alt fett! Så et råd er å ikke koble det til hvis du ikke egentlig har bruk for det, da skjer det vertfall ikke med dere det som skjedde med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå