Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hjelp! Har mistet begge husnøklene!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre du har mistet orginalen burde det vaere en smal sak aa skaffe seg nye noekler? Hvis du har mista orginalen, derimot, kan du vaere i troebbel. En lur ide kan vaere aa gi orginalen til en mer organisert person, slik som bestemor eller en tante eller whatever...

Lenke til kommentar
Med mindre du har mistet orginalen burde det vaere en smal sak aa skaffe seg nye noekler? Hvis du har mista orginalen, derimot, kan du vaere i troebbel. En lur ide kan vaere aa gi orginalen til en mer organisert person, slik som bestemor eller en tante eller whatever...

Kommer du her og sier at jeg er en uorganisert person?

Lenke til kommentar
Med mindre du har mistet orginalen burde det vaere en smal sak aa skaffe seg nye noekler? Hvis du har mista orginalen, derimot, kan du vaere i troebbel. En lur ide kan vaere aa gi orginalen til en mer organisert person, slik som bestemor eller en tante eller whatever...

Kommer du her og sier at jeg er en uorganisert person?

Ja. En kan vel egentlig ikke paastaa noe annet naar en har mistet to noekler paa kort tid?

Lenke til kommentar

hvilke alternativer du har avhenger litt av hva slags nøkkel det er. er det en systemnøkkel skal de som produserer syllinderen ha dere i et register og det skal være mulig å lage en ny nøkkel på bakgrunn av dette. hvis ikke er dere avhengige av å skru ut syllinderen og få omprogrammert denne eller laget nøkler som passer til syllinderen. uansett så tror jeg dette kan bli veldig dyrt...

Lenke til kommentar
Kommer du her og sier at jeg er en uorganisert person?

Det er jo ingen tvil om at du er en rotekopp som klarer å miste to nøkler på kort tid. Ta kontakt med låsesmed eller noe.

 

Og, få filt opp et par nøkler ekstra, som kan gis til familie eller gode naboer om dere har det. På den måten kan du alltids ringe etter noen om du ikke kommer deg inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...