fxwz Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 På fredag i forrige uke, så mistet jeg min husnøkkel. Var vel ute å spillte fotball. Så idag, lånte jeg mamma sin nøkkel, og den har jeg så selvfølglig også mistet. Har lett overalt etter begge. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Dra til en nøkkelbutikk og be de lage noen nye nøkler. Og kjøp noe du kan feste nøkkelen fast i(da slipper du å miste de igjen). Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Dra til en nøkkelbutikk og be de lage noen nye nøkler. Og kjøp noe du kan feste nøkkelen fast i(da slipper du å miste de igjen). Lage nye nøkler av nøkler som jeg har mistet? Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har ikke Låsesmedene et register over låser og nøkler de har solgt? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du kan ta med deg sylinderen å be låsesmeden lage en ny nøkkel ut av låsen. PS. Jeg har gjort det selv. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeppz. Er ikke værre en det. Men, bor du i ett slags "jalla" strøk, så kan det være en idè å skifte låsen på døren. Slik at du ikke finner en jævel i sofaen. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Med mindre du har mistet orginalen burde det vaere en smal sak aa skaffe seg nye noekler? Hvis du har mista orginalen, derimot, kan du vaere i troebbel. En lur ide kan vaere aa gi orginalen til en mer organisert person, slik som bestemor eller en tante eller whatever... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Med mindre du har mistet orginalen burde det vaere en smal sak aa skaffe seg nye noekler? Hvis du har mista orginalen, derimot, kan du vaere i troebbel. En lur ide kan vaere aa gi orginalen til en mer organisert person, slik som bestemor eller en tante eller whatever... Kommer du her og sier at jeg er en uorganisert person? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Når man mestrer å miste to husnøkler, kan man vel ikke si noe annet, Tøbbi. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Kjøp ny lås! Da er du sikret så ingen har funnet nøkkelen og drar hjem til deg og stjeler tinga dine:P Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 1. Låssmeder registerer nøkler og har en hel safe full av nøkler fra nabolaget. 2. Ny lås ca 500kr... 3. Gjør som en 8åring og heng 'en rundt halsen når du spiller da! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Med mindre du har mistet orginalen burde det vaere en smal sak aa skaffe seg nye noekler? Hvis du har mista orginalen, derimot, kan du vaere i troebbel. En lur ide kan vaere aa gi orginalen til en mer organisert person, slik som bestemor eller en tante eller whatever... Kommer du her og sier at jeg er en uorganisert person? Ja. En kan vel egentlig ikke paastaa noe annet naar en har mistet to noekler paa kort tid? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Haha. Tror ikke jeg ville gjort det bedre selv. Er en svæært uorganisert person Lenke til kommentar
runela Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hmmm mistet to nøkler rett etter værandre... du brukte tilfeldigvis ikke samme buksa? sjekket etter hull i lomma Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hvilke alternativer du har avhenger litt av hva slags nøkkel det er. er det en systemnøkkel skal de som produserer syllinderen ha dere i et register og det skal være mulig å lage en ny nøkkel på bakgrunn av dette. hvis ikke er dere avhengige av å skru ut syllinderen og få omprogrammert denne eller laget nøkler som passer til syllinderen. uansett så tror jeg dette kan bli veldig dyrt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kommer du her og sier at jeg er en uorganisert person? Det er jo ingen tvil om at du er en rotekopp som klarer å miste to nøkler på kort tid. Ta kontakt med låsesmed eller noe. Og, få filt opp et par nøkler ekstra, som kan gis til familie eller gode naboer om dere har det. På den måten kan du alltids ringe etter noen om du ikke kommer deg inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå