Gå til innhold

Backup program

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke akkurat stålkontroll på backup, faktisk aldri brukt det. Jeg innbiller meg ihvertfall at et backup program vil så ofte som jeg setter det til ta kopier av alt nytt på en disk eller en folder. Per idag kopierer jeg bilder over manuelt, men det blir litt slitsomt i lengden.

Innebyggd i xp? Hmm, kanskje teste det. Hvordan gjør jeg det, og kan jeg stole på at det funker? :wink:

Lenke til kommentar

I Win2k er det her: ProgramsSystemtoolsBackup

Du må selvfølgelig ha installert det :wink:

Jeg minnes at Micro$oft kjøpte opp et selskap og deres backup-program for å inkorporere det i egne operativsystemer. Arcadia eller.no

Lenke til kommentar

Privat bruker jeg Second Copy, men til har også god erfaring med Backup Assistant som er et meget bra program. Det Zipper ferdig de filen du ønsker, og kan konfigureres etter nær sagt et hvert behov. Det er også en god rutine å altid sørge for å ha flere partisjoner/disker i maskinen. Du kan lett endre path'en til feks "Mine Dokumenter" ved høyreklikk, egenskaper, og endre pathen til en mappe på en annen partisjon/disk/nettverkspath. Du kan også bruke tweakere som feks Xteq-setup, den kan forandre pathe'ne til de fleste systemfilene i Win-miljøene. Etter at jeg lærte meg disse rutinene, har jeg ikke mistet en eneste fil! Seff brenner jeg det viktigste på en Cd i ny og ne.

[ Denne Melding var redigert av: Slowcooler på 2002-07-20 01:29 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...