Insanity Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Noen som vet om et bra backup program? Skal bruke det til backup av digitale foto på cd. Hadde ikke gjort noe om det er freeware. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hmm, er ikke et slikt innebygget i XP og Win2k da? Men det er kanskje ikke godt nok, eller hva sier du? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Om du har cd-brenner, så er adaptect packet CD et bra valg. ellers finnes det også andre programmer som simulerer en HDD ved hjelp av en CD-RW. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Nå har jeg ikke akkurat stålkontroll på backup, faktisk aldri brukt det. Jeg innbiller meg ihvertfall at et backup program vil så ofte som jeg setter det til ta kopier av alt nytt på en disk eller en folder. Per idag kopierer jeg bilder over manuelt, men det blir litt slitsomt i lengden. Innebyggd i xp? Hmm, kanskje teste det. Hvordan gjør jeg det, og kan jeg stole på at det funker? :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 I Win2k er det her: ProgramsSystemtoolsBackup Du må selvfølgelig ha installert det :wink: Jeg minnes at Micro$oft kjøpte opp et selskap og deres backup-program for å inkorporere det i egne operativsystemer. Arcadia eller.no Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Privat bruker jeg Second Copy, men til har også god erfaring med Backup Assistant som er et meget bra program. Det Zipper ferdig de filen du ønsker, og kan konfigureres etter nær sagt et hvert behov. Det er også en god rutine å altid sørge for å ha flere partisjoner/disker i maskinen. Du kan lett endre path'en til feks "Mine Dokumenter" ved høyreklikk, egenskaper, og endre pathen til en mappe på en annen partisjon/disk/nettverkspath. Du kan også bruke tweakere som feks Xteq-setup, den kan forandre pathe'ne til de fleste systemfilene i Win-miljøene. Etter at jeg lærte meg disse rutinene, har jeg ikke mistet en eneste fil! Seff brenner jeg det viktigste på en Cd i ny og ne. [ Denne Melding var redigert av: Slowcooler på 2002-07-20 01:29 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå