Xvani Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei! Noen som vet om et bra program for å kalibrere min Samsung syncMaster 957p - evt noen anbefalte innstillinger? Syns det er vanskelig å vite hva som er perfekt Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Hvor finner man dette? Skulle helst hatt gratis da Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Adobe gamma. www.adobe.com kanskje ? Jeg tror ikke at det fins programmer til å kalibrere skjermer. Siden alle skjermer er forsekjelllige. Men det fins måter å kalibrere skjermer på "manuelt" Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Vil anbefale å bruke et hardware "øye" med dertil medfølgende software. Ligg unna pek-og-syns kalibrering. Og fjern Adobe Gamma fra oppstarten... F.eks. LaCie blue eye 2 eller noe rimeligere ColorVision ColorPlus Monitor Calibration Kit er fine saker. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Tenkte på noe sånn i nærheten av DVE (Digital Video Essentials) Genialt til å kalibrere TV'er med, men det var ikke helt sammarbeidsvillig med min DVD spiller/programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå