sir-alex Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har sett det er en egen tråd for mobilbilder, men jeg tenkte vi kunne starte en tråd for bilder som er tatt av 3g-mobiler Hvilken 3g-mobil har egentlig best kamera??? Legg inn et bilde du har tatt, skriv gjerne oppløsningen, værforholdene osv...... Jeg kan starte med et bilde som er tatt av min Motorola e1000: -Oppløsning: på det høyeste, 1,2 megapiksel¨ -Vær forhold: Overskyet. -Innstilt på "overskyet" på kameraet. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Eh, er det bare jeg som ikke ser nytten i dette? kamera har jo i utgangspunktet ikke noe 3g eller ikke 3g å gjøre... Den andre tråden er jo fin? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Eh, er det bare jeg som ikke ser nytten i dette? kamera har jo i utgangspunktet ikke noe 3g eller ikke 3g å gjøre... Den andre tråden er jo fin? Da er vi to. Som bufodill nevner er har ikke kameraet på mobilen noe med 3G-støtte å gjøre. Da er også nytten i en slik tråd helt borte. Da det kun finnes 1 ordentlig 3G-mobil med megapikselkamera her i landet gjør vel også at denne tråden er enda mer unyttig. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg