hobgoblin Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 fant det epox hovedkortet med agp og pcie på som litt spennende. intel det er ment for? noen andre produsenter der ute som lager lignende løsninger? har ett ganske sprekt nvidia kort allerede og føler ikke for å skifte det bare fordi jeg kunne trengt ny cpu og dermed hovedkort og ram... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Dfi crossfire hovedkortet ser meget intressant ut, ser ut som om vi endelig får plass til kjøling på chipsetet uten så altfor mye modifisering.. Samt god plass til to grafikk kort... Tror dette kan bli mitt nye hovedkort hvis det klokker like bra som nf4 varianten... HAdde vet intressant om dere kunne kommt med noen bilder og litt info om dette HKet Er jo faktisk kjøling på MOSFETS også! Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Zalman CNPS9500 info om kjøleren... ser lovende ut... Link: http://www.zalmanusa.com/mboard/mboard/mbo...&order_da=desc# Sorry for stort bilde.. Endret 7. juni 2005 av Npvk_X Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 XFX hadde utvilsomt en av messens mest oppsiktsvekkende stands, formet som et bilverksted, med "alt" av inventar, som verktøy, plakater av lettkledde hunkjønn m.m. Hallo!=? Hva er poenget med å skrive slik uten å ta bilder?? Får jo inntrykk av at det ikke finnes booth babes på computex utfra bildeseriene dere presenterer. Kjenner jeg blir skikkelig frustrert. Skjerpings hw.no! Gi oss det vi vil ha!! :D:D: Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 fotografen kunne med hell vært litt heldigere med bildene Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Zalman CNPS9500 info om kjøleren... ser lovende ut... Hehe. Er usikker på om jeg ikke klarer å lese tabeller i dag etter eksamener og slikt, men påstår de faktisk at deres løsning skal kjøle bedre enn vannkjøling? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Det stemmer det Onkel kompost, spørsmålet er da bare hvilken intern vannkjøling med 120mm vifte de sammenligner med. (og hvordan denne er satt opp) Edit: Men legg merke på at de spiller litt på frykt for høye temperaturer. Skalaen som viser konkurrerende løsninger fra va 63 til over 70°C er definitivt noe folk flest synes er høye temperaturer. Men dette tror jeg har mye å gjøre med kombinasjonen av at de har brukt en CPU på hele 115W sammen med en omgivelsetemperatur på hele 30°C. De som bruker mindre varme CPUer og/eller har lavere omgivelsetemperatur (ofte en følge av valget av CPU) vil få mindre urovekkende temperaturer enn i det diagrammet. Endret 7. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Den resultat grafen der bør nok taes med en klype salt ja. Grafen for stock kjøleren der indikerer jo at prosessoren jobber i området hvor den begynner å throttle ned hastigheten for å beskytte prosessoren. Tviler på at Intel selger systemer med så dårlige kjøleløsninger at prosessoren er nødt til å senke hastigheten for å overleve. Selv i en romtemp på 30grader. Intel leverer vel pc'er i Hawaii også Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hadde bilen hos AMD noe poeng?Skulle den bare stå der som et symbol på nye X2 (Rask osv.)? Eller er de en av sponsorene på bilen? Minner veldig om bilen som var på Norwaycup 2004... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Ja, jøss! Godt observert Det ser forbløffende likt ut: Edit: Men noen forskjeller er det da: "fotgjengerfeltet" like forran førerplassen, 1-tallet, vodafone-logoen, reklamen på bakspolieren og sikkert flere ting. Lurer på hvor mange slike modellbiler som er i omløp? Eller om dette er samme, bare oppdatert med nye klistremerker. Endret 8. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 ønsker å se nærmere på den Acon shuttlen fra Abit åsså et DFI kort med crossfire og dual Xaveon Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det stemmer det Onkel kompost, spørsmålet er da bare hvilken intern vannkjøling med 120mm vifte de sammenligner med. (og hvordan denne er satt opp) Hah. Skal jeg tippe så har de satt opp vannkjølingen slik: feil. Jeg har aldri brukt vannkjøling selv, men alvorlig talt, til og med jeg skjønner at noe så definitivt er gale her. Ser frem til en skikkelige test på det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå