Gå til innhold

Computex i bilder - Del 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye lekkert der ja, er lit nyfiken på det Quadro kortet, RGB ut er jo tøft, men hva er den store runde sorte tingen?

Jeg synes det så ut som en vifte som blåser gjennom kortet. På andre siden av vifta er det sikkert kjølefinner i kobber med heatpipe fra GPUen.

Edit: bildet

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Tusen takk Håvard :thumbup:

Det ser fortsatt ut som en vifte som blåser gjennom kortet, men jeg kan ikke se noen kjøleribbe på på andre siden av viftebladene. Jeg ser derimot et kretskort der, noe som tyder på at dette kortet er en "dobbeldekker".

Jeg kjenner heller ikke igjen rambrikkene eller den Silicon image brikken så jeg tror jeg skal google litt for å se hva det er. Edit: "minnebrikkene" er ikke minnebrikker likevel, men SDI "serializer"s. GS1532, men jeg fant ikke ut hva Silicon image-brikkene er for noe. (TMDS panel link Sil161BCT100) men jeg tror det har noe å gjøre med DVI.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Den Zalman-kjøleren så spennende ut. Men var det vifte montert på den, skulle man montere en selv, eller var den passiv? Litt vanskelig å se fra bildet...

Forøvrig syns jeg HW.no kunne tatt litt mer bilder av XFX's " lettkledde hunkjønn"... :p

Edit: Dumme meg, spørre før jeg googler... Her er et preview hos Anandtech.

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Dfi crossfire hovedkortet ser meget intressant ut, ser ut som om vi endelig får plass til kjøling på chipsetet uten så altfor mye modifisering.. Samt god plass til to grafikk kort... Tror dette kan bli mitt nye hovedkort hvis det klokker like bra som nf4 varianten... HAdde vet intressant om dere kunne kommt med noen bilder og litt info om dette HKet :thumbup:

dfimvp.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...