Howard Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det er mye som rører seg på Computex-messen i Taipei og vi har fanget en hel del av det på våre minnekort. Her er del 3 av vår oppsummering. Les mer Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Moderatorer kan dobbelposte de å. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Hei, dobbelpostingen skyldes en feil i publiseringssystemet vårt. Vi beklager dette Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Da er tvillingtråden fjernet Forresten: Mye fine bilder! og glimrende at dere tok med et filmklipp Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mye lekkert der ja, er lit nyfiken på det Quadro kortet, RGB ut er jo tøft, men hva er den store runde sorte tingen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Var det noen OLED-skjermer utstillt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Mye lekkert der ja, er lit nyfiken på det Quadro kortet, RGB ut er jo tøft, men hva er den store runde sorte tingen? Jeg synes det så ut som en vifte som blåser gjennom kortet. På andre siden av vifta er det sikkert kjølefinner i kobber med heatpipe fra GPUen. Edit: bildet Endret 7. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Zalman har alltid "nye" løsninger Lurer på om den kjøleren kan kjøle gamle prosessorer passivt Lenke til kommentar
Howard Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Dere som vil studere Quadro-kortet nærmere, sjekk her: http://www.hardware.no/nyheter/computex/2005/quadro.jpg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Tusen takk Håvard Det ser fortsatt ut som en vifte som blåser gjennom kortet, men jeg kan ikke se noen kjøleribbe på på andre siden av viftebladene. Jeg ser derimot et kretskort der, noe som tyder på at dette kortet er en "dobbeldekker". Jeg kjenner heller ikke igjen rambrikkene eller den Silicon image brikken så jeg tror jeg skal google litt for å se hva det er. Edit: "minnebrikkene" er ikke minnebrikker likevel, men SDI "serializer"s. GS1532, men jeg fant ikke ut hva Silicon image-brikkene er for noe. (TMDS panel link Sil161BCT100) men jeg tror det har noe å gjøre med DVI. Endret 7. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Var leken den kjølern fra zalman . Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hadde bilen hos AMD noe poeng? Skulle den bare stå der som et symbol på nye X2 (Rask osv.)? Eller er de en av sponsorene på bilen? Lenke til kommentar
G Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ser spennende ut med den nye "teknologien" BenQ FP71V skilter med. Håper det blir en test på skjermer med sånn "teknologi". Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hadde bilen hos AMD noe poeng?Skulle den bare stå der som et symbol på nye X2 (Rask osv.)? Eller er de en av sponsorene på bilen? AMD sponser ett av teamene i F1, men visste ikke at det var ferrari. AtW Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hadde bilen hos AMD noe poeng?Skulle den bare stå der som et symbol på nye X2 (Rask osv.)? Eller er de en av sponsorene på bilen? AMD sponser Ferrari i formel 1. Det er jo også AMD cpu'er i Acer Ferrari maskinene. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Den Zalman-kjøleren så spennende ut. Men var det vifte montert på den, skulle man montere en selv, eller var den passiv? Litt vanskelig å se fra bildet... Forøvrig syns jeg HW.no kunne tatt litt mer bilder av XFX's " lettkledde hunkjønn"... Edit: Dumme meg, spørre før jeg googler... Her er et preview hos Anandtech. Endret 7. juni 2005 av Tjohei Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Sehr genialt. Likte godt den kjøleren til Zalman. Men hva tastatur var det som var på de to pentium-d baserte HTPCene? Det var to forskjellige, men begge så interessante ut. Noen som vet? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hva heter den maskinen som var "Lagd for gamere". Som skulle vistnok bare komme ferdigbygget. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Dfi crossfire hovedkortet ser meget intressant ut, ser ut som om vi endelig får plass til kjøling på chipsetet uten så altfor mye modifisering.. Samt god plass til to grafikk kort... Tror dette kan bli mitt nye hovedkort hvis det klokker like bra som nf4 varianten... HAdde vet intressant om dere kunne kommt med noen bilder og litt info om dette HKet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå