Retroboy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Ser ut til at Siemens Mobil divisjon er solgt til BenQ http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306318 Edit: Gikk litt fort i svingene Endret 7. juni 2005 av Retroboy Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvorfor skal Simen selge telefonene sine til BenQ? Har han så mange?? Damn... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) IT-avisen suger på å skrive nyheter. Les heller saken hos Digi.no her. überGoliath Skrevet 07/06/2005 : 11:57 Hvorfor skal Simen selge telefonene sine til BenQ? Har han så mange?? Damn... Endret 7. juni 2005 av Xpi Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 har du sett på lenken iheletatt Xpi?..til IT-avisen? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 har du sett på lenken iheletatt Xpi?..til IT-avisen? Ja ! Hvorfor spør du? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Synes ikke dette er positivt jeg. BenQ synes jeg er noe realt møkk. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Er det noen som bruker Siemens mobiltelefoner lengere, har liksom inntrykk av at det ikke er så mange som kjøper disse telefonene lengere?? Siemens kommer nok litt i skyggen av SE, Nokia som pøser ut med telefoner i ett sett! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) har du sett på lenken iheletatt Xpi?..til IT-avisen? Ja ! Hvorfor spør du? Du skrev at IT-avisen skrev feil, noe de ikke gjorde men du har redigert innlegget ditt så..du tittet vel på lenken når jeg spurte.. Endret 7. juni 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er det noen som bruker Siemens mobiltelefoner lengere, har liksom inntrykk av at det ikke er så mange som kjøper disse telefonene lengere?? Vel, Siemens er nr 2 på markedsandel i Europa, etter Nokia. På verdensmarkedet har Siemens noe høyere andel enn SonyE. Fra og med idag har de selvsagt enda litt høyere andel, hvor mye aner jeg ikke... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 har du sett på lenken iheletatt Xpi?..til IT-avisen? Ja ! Hvorfor spør du? Du skrev at IT-avisen skrev feil, noe de ikke gjorde men du har redigert innlegget ditt så..du tittet vel på lenken når jeg spurte.. Beklager misforståelsen. Men trådstarter hadde bare skrevet Siemens feil. Noe han rettet opp senere. Det var ikke skrivefeil i IT- avisen jeg rettet det mot. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Er det noen som bruker Siemens mobiltelefoner lengere, har liksom inntrykk av at det ikke er så mange som kjøper disse telefonene lengere?? Vel, Siemens er nr 2 på markedsandel i Europa, etter Nokia. På verdensmarkedet har Siemens noe høyere andel enn SonyE. Fra og med idag har de selvsagt enda litt høyere andel, hvor mye aner jeg ikke... I første kvartal hadde både Siemens og SE en verdensmarkedsandel på 5,5%. BenQ lå på 4%. Til sammen fyker de fra SE og passerer også LG på sin vei mot toppen, der de legger seg på en solid 4. plass: Gäller första kvartalet:Nokia 30,4 % Motorola 16,8 % Samsung 13,4 % LG 6,2 % Siemens 5,5 % Sony Ericsson 5,5 % Benq 4,0 % Sales topped 180 million units, a record for a first quarter. Nokia, Motorola and Samsung all increased their market shares compared with the same period in 2004, but Siemens dropped over two percentage points. Källa: Gartner Endret 7. juni 2005 av Crazysteps Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 k..misforsto deg Xpi ..glad i deg fortsatt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 skjønner ikke folk er så mistenksomme mot selskapet, benq er et meget stort selskap med over 10 milliarder dollar i omsetning, med bl.a data og mobil divisjoner. Blir morsomt å se om de klarer å få sammensmeltingen mellom data og mobil til å gå enda raskere med den ekspertisen de allerede innehar. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ja, vi har da ikke spesielt dårlig efaring med Sony Ericsson så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå